![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.nu.nl/binnenland/2487815/kabinet-koopt-tweede-testtoestel-van-jsf.html Maarre, wie gaat dat toestelletje besturen, na die 12.000+ man personeel die de laan uit getrapt wordt? :') Een enorm faalkabinet, dat is het. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Prachtig ook dat tegenwoordig zelfs Libische rebellen tanks hebben, maar wij niet. Als enige Navo-land samen met de Belgen. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Iedereen aan de GHB! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Die bruggenleggers en reddingstanks zullen ze wel houden voor het overige rollende materieel. ![]() |
|
Lijkt me verstandig zeker in een dijken en polderland als NL. Of zakken ze daar weg? Wat is de rol van tanks geweest in WOII in NL? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik denk dat daar wel rekening mee is gehouden, een tank heeft dacht ik veel minder druk op de grond per oppervlak dan bijvoorbeeld een vrachtwagen, scheelt echt heel veel door die rupsbanden. Ook al is een Leopard II 60 ton, ook interessant, er kon meer pantser op ter beveiliging, maar dan kan ie over een stuk minder bruggen. ![]() In WO II had Nederland amper of zeer verouderde tanks, sowieso qua materiaal en bewapening, daarom ook zo weinig weerstand kunnen bieden. ![]() |
|
Mja er zijn natuurlijk meer drassige stukken in de wereld, daar zullen ze wel op gemaakt zijn. MAar ik bedoelde ook niet de inzet van onze NL tanks(geloof niet dat we die toen hadden) maar die van de geallieerde en duitsers tijdens bevrijding in '44 '45 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Daar ben ik niet zo van op de hoogte, echt grote tankslagen zijn in het oosten gevoerd. ![]() |
|
De F-16 gaat al weer een tijd mee, gevechtsvliegtuigen hebben een vrij lange life-cycle. Een opvolger is dus wel welkom, vooral als je zelf mag meebouwen. Eeuwig zonde dat bijvoorbeeld Fokker grotendeels is verdwenen uit Nederland (wat overgenomen of onder andere naam doorgegaan). Mooi voorbeeld is de B-52, die gaat nu alweer meer dan 50 jaar mee en is waarschijnlijk tot 2030 in dienst. ![]() |
|
quote: Rechtse hobbies. Opzouten met je compleet nutteloze miljarden kostende wapentuig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Wapens nutteloos, hebben toch een zeer duidelijk nut. ![]() |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Tanks zijn vet handig. ![]() ![]() Je kan er blonde vrouwen mee afschieten. ![]() ![]() |
|
quote:Dat was een YPR. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Tibetaanse wijsheid. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() Ook goed voorbeeld; operationeel sinds 1975 (!) ![]() |
|
quote: Zeker een goed voorbeeld, goed vliegtuig ook, een vliegtuig ontwerpen rondom een kanon, oerdegelijk en mooi van lelijkheid. Zelfs de Taliban is er bang voor. ![]() |
|
Zonde dat we daar niet een paar van kopen. De Yanks hebben er een boel over in opslag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Homo-emancipatie is een hobby. De fuhrer had het wel geweten met jou. Godver, lekker op laten hangen in Iran, die nichten, ayatollahs opblazen in en dure rechtse hobby. Vooral niet doen! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: En kameraad Stalin had het wel geweten met jou. Wat is precies je punt, amoebe? Valt me trouwens wel op dat de grootste wapenliefhebbers zwakke, laffe misbaksels zijn (Mat Herben die bijkans klaarkomt bij de aanblik van een gevechtsvliegtuig). Te zwak om zaken met de blote handen aan te kunnen, zoals echte mannen dat zouden doen? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 09-04-2011 3:58] ![]() |
|
Wat is uberhaupt de functie van ons leger. Aan de andere kant van de aardkloot orde proberen te houden in een zandbak? :') ![]() |
|
quote:Vat het momenteel wel redelijk samen. Ik wacht je antwoord wel af over een paar jaar, als de Moslimbroederschap die zandbakken en al het volk dat daar woont onder zijn hoede heeft. Of dichter bij huis, als een voormalige Russische staat of Rusland zelf weer wat Lebensraum nodig heeft. Op zo'n moment zijn tanks best handig. Dat bleek jaren terug op de Grebbeberg al. Die zandbakmissies zijn natuurlijk verdomd handig op het moment dat er pijlen deze kant op gericht worden, en we als natie de hulp van een 'grote broer' nodig hebben. Maar ja, als al het personeel weg wordt bezuinigd zullen we aan steeds minder missies deel kunnen nemen. Daar zal de grote broer ook niet blij van worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Tegen die tijd moet 'ons' leger met zand gaan gooien zeker? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |