|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
vr 22 april Het Bolwerk, Sneek 19.30 uur LEAVES EYES Midnattsol Sin7Sins Lyonite cd-presentatie voor meer info check www.hetbolwerk.nl [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 07-04-2011 15:43] |
|
plus Lyonite cd-presentatie! |
|
Klootzakje. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jongens, lijkt me een beter plan.... |
|
De nieuwe Leaves Eyes plaat is vandaag uit, dus vanavond in Het Bolwerk zullen veel nieuwe nummers voor het eerst live te horen zijn! |
|
- Greycloak - Marc Bubbelblaassik - Vargen666 - Amarantha - TheWill2 [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-04-2011 12:02] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Up! Voor wie daarna nog zin heeft een een pot herrie --> @ The Legend in Snits met Lies! en Godspill (zie dit topic) |
|
Knap stukje zelfpromotie. |
|
Trouwens, JB, mocht je dit lezen: Los van de spectaculaire show (kudos ), is er een contactmogelijkheid voor de charmante doch verlegen donkerharige dame (lange paardestaart?) van de LE's merch? De dame die mijn Meredead CD gesigneerd heeft en niet geloofde dat ik haar handtekening wou ivm dat ze niet in de band zit. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 23-04-2011 2:45] |
|
Zo, dat was gezellig. Ik vond Midnattsol de minste band van de avond. Sin7sin was een leuke verrassing. Leaves Eyes klonk goed, Liv was goed bij stem en JB is beste een lekkere gangmaker op het podium . No regrets and no remorse... |
|
quote:Heb even de essentie van je verhaal bovengevist uit de brei van woorden die je eromheen gezet had. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik moet bekennen dat ik ook een nieuw respect voor JB heb ontwikkeld. |
|
Haha jij bent degene die een handtekening heeft gescoord he No regrets and no remorse... |
|
quote:Dat komt omdat ik aanleg heb voor wat betreft de omgang met mensen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alleen aanleg zeker... [Dit bericht is gewijzigd door Amarantha op 23-04-2011 2:54] No regrets and no remorse... |
|
:') |
|
Net zoals mijn auto ook 186 kan. Maar da's ook lang niet altijd leuk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alleen als je heel veel houvast hebt. |
|
En niemand die iets zegt over de geniale toegift van Thorsten? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Ja, dat was fijn! |
|
Toch nog redelijk Nederlands, voor een Duitser. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat was inderdaad gaaf ja! No regrets and no remorse... |
|
De italiaanse toegift wordt vandaag getest op een italiaan in het voorprogramma hehe. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: duits of nederlandstalig? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Volgens mij was ze Duits. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |