|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
JAARLIJSTMATERIAAL!!!!! signature |
|
Wat een titel Ik ga het vanavond eens checken, eerst nog wat werken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! signature |
|
blijven luisteren!!! signature |
|
yezzur Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Die trek ik niet, met name de drums is te storend. |
|
Daar kan ik in komen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
echt? is toch de typische Suicide Silence boempats drumsound? signature |
|
quote:Ken ik niet, maar zijn daar de gitaren ook niet meer te horen omdat de drum te hard staat? Ik hoor alleen maar drums en zang op het bovenste filmpje en ergens 5 kilometer verder staat de gitarist. |
|
ligt gedeeltelijk ook aan de YouTube-superkwaliteit, het vergt wel een treble max en bass max afstelling hoor. Middentonen zijn voor klassieke muziek signature |
|
quote:Kan ook, dan toch maar even mijn capuchon opzetten om iets illegaals te gaan doen. |
|
signature |
|
Waar is mijn Anderlecht sjaal als je hem nodig hebt? edit: kan hem nog niet vinden, sjaal ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-02-2011 23:03] |
|
signature |
|
HEY. |
|
signature |
|
|
|
XD waar heb je die gevonden! signature |
|
Lastfm, zie link. |
|
Hm... klinkt wel geinig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
aargh, wat een breaks, wat een intervallen, wat een beukslagen signature |
|
Ik vind het op de youtubelinks goed klinken, maar de kwaliteit verkloot veel. Ik ga de plaat maar eens loaden down. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
Waarom staat mijn naam in deze topictitel btw? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
ipropaganda signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |