|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Werk altijd met contracten. Dan weet je zeker dat alle bands er zullen zijn. Wees duidelijk met het drank/rook protocol en spreek alles goed af met de bands. |
|
mail ff naar ram-agency@home.nl of antondijk@live.nl heb een paar leuke death metalbands voor jullie. |
|
Mocht je hulp nodig hebben voor ander zaken (dan bands), je weet me te vinden |
|
De StayOkay? Die liggen doorgaans nogal afgelegen, toch? Ik zou proberen te zorgen dat niemand iets hoeft te missen vanwege het halen van de laatste bus/trein. Concerten die te veel uitlopen zijn voor mij altijd een grote ergernis omdat ik aangewezen ben op openbaar vervoer. Om dit te voorkomen kan je het beste een stagemanager aanwijzen. Die zorgt er oa voor dat niet teveel van het tijdschema wordt afgeweken. Hij of zij moet streng kunnen zijn voor bands die toegiften gaan spelen terwijl hun speeltijd er al op zit. Ook kan zo iemand zorgen dat het ombouwen op het podium soepel verloopt. Ivm dit laatste moet je ook goed naar de volgorde van bands kijken, zodat je niet 2 bands na elkaar programmeert die allebei een totaal ander instrumentarium hanteren. Daar doe je de geluidstechnicus ook een plezier mee. Laatstgenoemde moet sowieso een ontspannen figuur zijn. Uit eigen ervaringen heb ik gemerkt hoe belangrijk die kan zijn voor de sfeer op zo'n avond. |
|
ach, contracten... afspraken maken lijkt me nogal wiedes. Genoeg drank en eten, x hotel indien nodig. In Stay/Okay lijkt me dat geen probleem. Dat ze er geen teringzooi van moeten maken mag je wel duidelijk maken. Zorg er gewoon voor dat je bands regelt waarvan bekend is dat ze oke in omgang zijn en hun afspraken nakomen. Dat is makkelijk na te gaan. Tenminste als het NL bands betreft. Er zijn overigens genoeg goeie NL death metal bands. |
|
Aardige death metalbands: Mortal Form Massive Assault Toxocara Death Squad Bareuh... |
|
quote: Aratron komt graag knallen, in welke stad zou dit alles plaats moeten gaan vinden? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3655897 www.aratron.net [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 22-02-2011 19:24] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nee, ligt bij ons prachtig in het centrum. Tijden houden we zeker rekening mee! spelfout weggehaald... |
|
Voor alle geinteresseerde bands: mail staat in m'n profiel, ga niet overal en nergens mailadressen wegvissen. spelfout weggehaald... |
|
Indien je hulp nodig hebt met iets kun je altijd vragen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Super! spelfout weggehaald... |
|
Mij mag je ook altijd wel aanspreken voor hulp enz. Heb wel wat ervaring met concertorganisatie |
|
Wanneer ist? |
|
quote: Eind oktober/begin november, concrete datum hopen we volgende week te hebben. spelfout weggehaald... |
|
quote:mail |
|
quote: Stapje teruggedaan zie ik, openen voor Watain en Shining was misschien wat te hoog gegrepen. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Haha we zijn met Aratron nergens te klein of groot voor! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hehe, die instelling kan ik wel waarderen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Nu nog de font instelling van de website aanpassen zodat het leesbaar is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nu is het mijn beurt voor deze: :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Mocht je het over de Aratron site hebben kan ik je niet helpen, klachten/ideeën kun je kwijt via info@aratron.net Bij mij doet ie het gewoon, dus zal wel aan jou liggen haha! @ Sonic Titan: [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-02-2011 19:34] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Je hebt geen beheer over je eigen website? Bij mij doet 'ie het ook wel maar jullie lettertype is kut, grijs op een zwarte achtergrond in een of ander puberaal 'creepy' lettertype waar ik meer dan normaal moeite voor moet doen om het te lezen. En dan gaat de interesse snel verloren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En teruggemaild... spelfout weggehaald... |
|
quote: Onze bassist maakt en onderhoudt de website, mail hem en doe je beklag! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |