|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik verneem dat Metallysee opnieuw van start zou gaan signature |
|
quote: :') Goeie instelling, je mailt hem zelf maar mooi sjappie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Stilletjes kritiek uiten, jawel. Er iets mee doen? Ho maar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Precies. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Johan signature |
|
quote: Haha sjappie, dat woord heb ik in geen jaren meer gehoord Jij hebt er last van, dus jij mag er zelf over klagen pisvlek! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Ik heb ooit gehoord dat hij die gymschoenen niet voor niks had. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
om schnell weg te kunnen lopen signature |
|
quote:Ah, je kent het verhaal ook? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hey dan laat je het toch lekker zo. Jouw bandje hoor niet de mijne. En als je denkt dat een beetje fatsoenlijke promotie onbelangrijk is dan blijf je maar lekker aanmodderen op de jaarlijkse bandsoos in het jeugdcentrum van Schubbekuttenveen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nee, daar zal de website veel verschil voor maken. Dan overschat je de boel toch m.i. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik bezoek toch met behoorlijke regelmaat websites van beginnende bands om te kijken of het wat is, als ik dan zo'n prul als die site van Aratron tegenkom waarbij ik moeite moet doen om een simpele bio te lezen dan ben ik snel geneigd om door te klikken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de enige ben. Daarnaast, dat je een kansloos underground teringherrie bandje bent wil dat nog niet zeggen dat je niet een beetje een professionele insteek mag hebben. Website lettertype is misschien slechts een detail maar dergelijke dingen zijn m.i. toch vaak representatief voor andere dingen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: nee, ik vermoedde het signature |
|
quote:Mooi verhaal anders, maar niet zo geschikt voor het internet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het zit je blijkbaar erg hoog haha, lullig voor je! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: signature |
|
quote: Lekker doorgaan zo, ik ben benieuwd wat je bandleden er van vinden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Want anders kom je me in elkaar slaan ofzo? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Stel je niet zo aan, miep. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Even normaal doen tegen Wolfy. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
*popcorn* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
wie is Miep? signature |
|
quote:Sgeitertd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Kijk naar jezelf kerel haha! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |