IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Concertorganisatie Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 19:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik verneem dat Metallysee opnieuw van start zou gaan

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 19:55 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 19:48 schreef Hypnos het volgende:
ik verneem dat Metallysee opnieuw van start zou gaan
Die ragebol die op een Duyvis-pinda lijkt en die dwerg op die te grote gymschoenen?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2011 20:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 19:47 schreef Sgeiterdt het volgende:
Onze bassist maakt en onderhoudt de website, mail hem en doe je beklag!

:')

Goeie instelling, je mailt hem zelf maar mooi sjappie.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-02-2011 20:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Stilletjes kritiek uiten, jawel. Er iets mee doen? Ho maar.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2011 20:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 20:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Stilletjes kritiek uiten, jawel. Er iets mee doen? Ho maar.

Precies.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 21:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 19:55 schreef bastianus het volgende:
Die ragebol die op een Duyvis-pinda lijkt en die dwerg op die te grote gymschoenen?

Johan

signature

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-02-2011 21:43 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 23 februari 2011 20:09 schreef Onweerwolf het volgende:
:')

Goeie instelling, je mailt hem zelf maar mooi sjappie.

Haha sjappie, dat woord heb ik in geen jaren meer gehoord

Jij hebt er last van, dus jij mag er zelf over klagen pisvlek!

5 Euro's? Op je muil!!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 21:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 21:18 schreef Hypnos het volgende:
Johan
Ik heb ooit gehoord dat hij die gymschoenen niet voor niks had.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 21:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

om schnell weg te kunnen lopen

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 21:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 21:52 schreef Hypnos het volgende:
om schnell weg te kunnen lopen
Ah, je kent het verhaal ook?

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2011 22:08 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 21:43 schreef Sgeiterdt het volgende:
Haha sjappie, dat woord heb ik in geen jaren meer gehoord

Jij hebt er last van, dus jij mag er zelf over klagen pisvlek!

Hey dan laat je het toch lekker zo. Jouw bandje hoor niet de mijne. En als je denkt dat een beetje fatsoenlijke promotie onbelangrijk is dan blijf je maar lekker aanmodderen op de jaarlijkse bandsoos in het jeugdcentrum van Schubbekuttenveen.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 22:08 schreef Onweerwolf het volgende:
Hey dan laat je het toch lekker zo. Jouw bandje hoor niet de mijne. En als je denkt dat een beetje fatsoenlijke promotie onbelangrijk is dan blijf je maar lekker aanmodderen op de jaarlijkse bandsoos in het jeugdcentrum van Schubbekuttenveen.
Nee, daar zal de website veel verschil voor maken. Dan overschat je de boel toch m.i.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2011 22:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 22:09 schreef bastianus het volgende:
Nee, daar zal de website veel verschil voor maken. Dan overschat je de boel toch m.i.

Ik bezoek toch met behoorlijke regelmaat websites van beginnende bands om te kijken of het wat is, als ik dan zo'n prul als die site van Aratron tegenkom waarbij ik moeite moet doen om een simpele bio te lezen dan ben ik snel geneigd om door te klikken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de enige ben.

Daarnaast, dat je een kansloos underground teringherrie bandje bent wil dat nog niet zeggen dat je niet een beetje een professionele insteek mag hebben. Website lettertype is misschien slechts een detail maar dergelijke dingen zijn m.i. toch vaak representatief voor andere dingen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 22:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 21:53 schreef bastianus het volgende:
Ah, je kent het verhaal ook?

nee, ik vermoedde het

signature

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2011 22:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 22:21 schreef Hypnos het volgende:
nee, ik vermoedde het
Mooi verhaal anders, maar niet zo geschikt voor het internet.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-02-2011 22:25 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 23 februari 2011 22:14 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik bezoek toch met behoorlijke regelmaat websites van beginnende bands om te kijken of het wat is, als ik dan zo'n prul als die site van Aratron tegenkom waarbij ik moeite moet doen om een simpele bio te lezen dan ben ik snel geneigd om door te klikken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de enige ben.

Daarnaast, dat je een kansloos underground teringherrie bandje bent wil dat nog niet zeggen dat je niet een beetje een professionele insteek mag hebben. Website lettertype is misschien slechts een detail maar dergelijke dingen zijn m.i. toch vaak representatief voor andere dingen.

Het zit je blijkbaar erg hoog haha, lullig voor je!

5 Euro's? Op je muil!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 22:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 22:24 schreef bastianus het volgende:
Mooi verhaal anders, maar niet zo geschikt voor het internet.

signature

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2011 22:27 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 22:25 schreef Sgeiterdt het volgende:
Het zit je blijkbaar erg hoog haha, lullig voor je!

Lekker doorgaan zo, ik ben benieuwd wat je bandleden er van vinden.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-02-2011 22:33 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 23 februari 2011 22:27 schreef Onweerwolf het volgende:
Lekker doorgaan zo

Want anders kom je me in elkaar slaan ofzo?

5 Euro's? Op je muil!!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2011 22:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2011 22:33 schreef Sgeiterdt het volgende:
Want anders kom je me in elkaar slaan ofzo?

Stel je niet zo aan, miep.

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 23-02-2011 22:43 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Even normaal doen tegen Wolfy.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-02-2011 22:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

*popcorn*

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2011 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wie is Miep?

signature

G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 23-02-2011 22:50 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 23 februari 2011 22:49 schreef Hypnos het volgende:
wie is Miep?
Sgeitertd.

Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-02-2011 22:55 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 23 februari 2011 22:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Stel je niet zo aan, miep.

Kijk naar jezelf kerel haha!

5 Euro's? Op je muil!!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com