|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben al aardig wat legendarische namen mogen ontvangen in Atak en op 11 juni komt daar een absolute topper uit de death metal bij; Morbid Angel! De Amerikaanse cult band komt naar Enschede en daar zijn we erg trots op. Het is namelijk al enige tijd geleden dat deze metal pioniers de clubs in ons land aandeden. Morbid Angel is van grote invloed geweest op de hele hedendaagse death metal scene en het in 1989 verschenen album ‘Altars of Madness’ is een klassieker van de eerste orde. Daaropvolgende albums ‘Blessed are the Sick’ en ‘Covenant’ droegen alleen maar bij aan de iconische status die de band inmiddels al jaren heeft. Dit jaar zal er bovendien ook een gloednieuw studioalbum verschijnen. Wanneer is nog even afwachten maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Op 11 juni zal Atak op haar grondvesten trillen als David Vincent en zijn gevolg een hoge mis in death metal komen geven! Support TBA. Informatie Zaal: Grolsch Zaal Zaal open: 20:00 Aanvang: 20:30 Ticket: €24,00 (e-ticket hier!) Aan de deur: €27,00 http://www.atak.nl/agenda/1404/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Interessante band in deze line-up, maar ferme prijs zeg! |
|
Kleine kans. Zal wel kijken tegen die tijd. Maar rond de 2 uur reizen is vrij veel. Hopelijk nog een show in nederland?? 24 euro is toch niet zo heel veel voor Morbid Angel lijkt mij. |
|
Pff, ik ben ook vaak genoeg vanuit Enschede naar Nijmegen gereisd |
|
Ik ben geen fan van dat reizen dus ik hoop op een andere plaats ofwel genoegen nemen met de show op Party San. |
|
Dag erna in 013 |
|
stukkie beter voor mij |
|
Ach ze confirmen vast wel voor Graspop |
|
quote: No Love, No Hope Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben er denk wel bij in Tilburg! Lekker de dag erna vrij ivm Pinksteren. |
|
Ik denk dat wij de support maar eens moeten gaan doen |
|
Is daar ook een rookhok? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nee. Wel een buiten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:He nee, moet dat? |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Dan moet er ook een rookhok komen |
|
Kaartje is binnen voor 013 |
|
Ik weet niet of er een rookhok is, maar wij doen de support. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Mooi pakje voor M. Dekker man Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ben ik ff blij dat ik in Tilburg aanwezig ben, met Centurian en Severe Torture in het voorprogramma 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alles beter dan Aratron Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
het zal mij benieuwen of er volk komt met zulke achterlijke toegangsprijzen |
|
Dure band, ja, MA. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ze zullen waarschijnlijk veel spelen van dat nieuwe poepalbum. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |