|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers weten! spelfout weggehaald... |
|
Ik heb op Metalfan ook maar ff een topic geopend! http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=29490 5 Euro's? Op je muil!! |
|
spelfout weggehaald... |
|
Volgens mij wordt dat wel een mooi feestje! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Ja, kunnen wij ook eens een biertje doen! spelfout weggehaald... |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
We proberen overigens rekening te houden met de laatste treinen. Voor mensen die nog wel willen blijven plakken organiseren we waarschijnlijk nog iets van een afterparty... spelfout weggehaald... |
|
quote: Aangezien het in de StayOkay is komt er vast nog wel een arrangementje met toegangskaart en overnachting, of niet Gurbe?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
BE THERE OR BE DEATH..... EEEH.... Blauw is geen kleur....'t is een toestand |
|
quote: We gaan nog een keer met hen om de tafel, maar de organisatie ligt even stil totdat we weten hoe m'n vrouwtje eraan toe is... Moet zo naar het ziekenhuis voor een PET-scan vanwege uitzaaiingen.. spelfout weggehaald... |
|
what's wrong? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Uitzaaiingen in de lymfeklieren. Ze is nu in het ziekenhuis voor een scan en donderdag krijgen we de uitslag.. spelfout weggehaald... |
|
Damn, sterkte man. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dank je. spelfout weggehaald... |
|
+1 Sterkte jongens. |
|
Sterkte ermee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Update: Aratron is weggevallen. We hebben besloten geen vervanger op te laten komen draven, zodat de andere bands iets meer speeltijd kunnen krijgen. De definitieve line up bestaat dus uit: Mother of Sin Baldrs Draumar Misanthropia Crushing Jackhammer spelfout weggehaald... |
|
Bevriende drukker bereid gevonden om posters, flyers, stickers en kaarten te drukken. Zoveel als we willen hebben. Binnenkort hopen we de officiële flyer klaar te hebben. spelfout weggehaald... |
|
Onze posters en flyers zijn klaar spelfout weggehaald... |
|
Een klein festival hoort grote posters te hebben.. spelfout weggehaald... |
|
Sjonge, het Baldrs Draumar logo even zwart inkleuren met Paint behoorde niet tot de mogelijkheden? Verder wel goed bezig! [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 19-07-2011 17:43] You have time. You are doing fine. |
|
quote: Late reactie, maar dat gaan we zeker doen! Mooie posters ook trouwens :-). Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote:Jullie blijven allemaal slapen begrijp ik, dus... afterparty maar? [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-07-2011 4:07] spelfout weggehaald... |
|
Ik denk niet dat ik van plan ben om na zo'n party nog richting Brabantia te rijden, wellicht zal ik bij Dennis en Bianca crashen. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |