|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten nu ook voor 5 euro verkrijgbaar bij Big Bad Wolf Records te Leeuwarden! spelfout weggehaald... |
|
Weet toch niet zeker of ik er wel ben Gurbe http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3628185 Absu, DHG, Virus jeweetwel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Man, de tweede editie staan die ook gewoon bij ons hoor.... spelfout weggehaald... |
|
spelfout weggehaald... |
|
Laat mij ook eens een schopje doen... spelfout weggehaald... |
|
Ff omhoog stampen! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Doe dan gelijk ff een reünie van frieslands trots van weleer: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die demo heb ik hier nog ergens op zolder liggen........nostalgie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Vergeet dat maar, dat wordt em niet meer... Ik heb overigens nog een tijdje gebruld in een bandje waar Jan Snip, bassist van Lunacy gitaar in speelde. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 16-10-2011 20:01] spelfout weggehaald... |
|
Zo, loopt lekker! Interview met plaatselijke krant gehad, gisteren bij de lokale omroep geweest, al leuk wat kaartjes kwijt en aan de reacties te horen krijgen we het zaaltje best wel gevuld. spelfout weggehaald... |
|
Goed om te vernemen, Gurbe! |
|
Dank je kerel! spelfout weggehaald... |
|
quote: Goed voor mekaar Gurbe, ik baal er echt van dat we met Aratron niet kunnen komen spelen 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: De lachspieren waren gistermiddag weer even los nadat Dennis had verteld hoe het promotieding in zijn werk is gegaan. Busje komt zoo...busje komt zoo..;-) Edit: goed bezig in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door Watzitjehaarleuk op 24-10-2011 20:46] Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Ja, mooie actie haha! Het is ook lastig als je 's nachts posters gaat plakken en je daarbij huizen van maten voorbij moet. Dat leverde erg lange tussenstops op hehe... spelfout weggehaald... |
|
Veel plezier, Gurbe. Hoop dat het een geslaagde dag gaat worden! |
|
Ik hoop het ook, dan kunnen we volgend jaar weer en misschien wat groter ook. spelfout weggehaald... |
|
Zo, stukje in de plaatstelijke krant is gewoon een halve pagina geworden haha! spelfout weggehaald... |
|
Foto uit de plaatselijke krant... spelfout weggehaald... |
|
Morgen!! spelfout weggehaald... |
|
Groot succes! Goed druk, geweldige sfeer, bands voorzien van erg goed geluid en een baromzet die ze daar niet waren gewend! Bands allemaal ook dik tevreden over de organisatie, heerlijke afterparty, kortom, volgend jaar de tweede editie!!! spelfout weggehaald... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geweldige avond! Gevarieerd aanbod (werkt niet altijd) maar dit werkte goed! Goede sfeer, goed geluid. leuke bands! ik kijk uit naar volgend jaar! Toppie Heren!! Blauw is geen kleur....'t is een toestand |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |