|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het zij je vergeven! Je was er de vorige keer al (Heb je de kaarten voor Prima Ordeal al?) |
|
Ah fuck! Moet ik nog even regelen. Bruce Banner |
|
You better |
|
De reserveringen zijn geopend... |
|
Misschien even pendelen om Funus te kijken. Je moeder. |
|
Is Funus nou die band van R.? (Die ex zm-emmer die vroeger in de gevangenis zeepjes bewerkte tot runes?) Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Spreekt jou vast wel aan toch? |
|
quote: Ik heb foto's van die gast gezien. Nee dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: In het echt is het een poepieee hoor! |
|
quote: Ik kom als ik kom alleen voor Funus en ga waarschijnlijk ook meteen erna weer weg. Dus heb je weinig aan. Je moeder. |
|
Ach dan moet die band maar als laatste spelen |
|
Ik weet dan niet of ik zo laat nog richting Winschoten wil gaan hoor. Je moeder. |
|
*Schop* Volgend weekend! |
|
Gaat weer een feestje worden! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh ja, ik ben er ook bij. Moet alleen even reserveren nog. |
|
Wellicht aanwezig. Boeiender |
|
Zaterdag dus een Pré-Party @ Subsonic (Grote Markt 21a, Groningen) in samenwerking met BlackWizard! Zie voor details: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3674388 |
|
misschein wel aanwazig |
|
Weet iemand overigens of er gerookt wordt in de kroeg? Boeiender |
|
Ja, en hard ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Winter of Sin zal voor het eerst sinds lange tijd weer optreden morgenavond en hun nieuwe line-up presenteren, alsmede enkele nieuwe nummers! |
|
quote: Wat is de huidige line-up eigenlijk? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Afwezig helaas. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |