|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
+1 No regrets and no remorse... |
|
Wat is dat nu weer allemaal ineens, dames? |
|
Ah, ik interpreteerde het als een +1 van ook afwezig, maar ze bedoelde een +1 van Beter! Mayoo zei me de reden al dat ze ws afwezig is... |
|
Maareh re: Winter Of Sin, doet Ricardo tegenwoordig zelf de lead vocals? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Deze interpretatie klopt Ben er morgen gewoon bij No regrets and no remorse... |
|
Nope! Volgens mij die zangert van Greyline of zo... Ben ook erg benieuwd wat ze gaan doen, live. Wordt voor mij ook een verrassing. |
|
quote: Deze informatie is niet correct. |
|
Spannend allemaal! Maar ik ben ook wel benieuwd. Heb voor WOS altijd wel een zwak gehad door de jaren heen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zanger van Greyline, dat is dan info die ik nog niet heb verkregen |
|
Heb ook gezegd "volgens mij". Met andere woorden, ik weet het ook niet zeker. Weet ook niet hoe ik aan die info kwam, eigenlijk. Heb ff gekeken op hun site, en als die info klopt, is de line-up als volgt: Ricardo: Gitaar/vocals Christiaan: Bas/vocals Dick: Gitaar/vocals Mark: Drums [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 25-03-2011 16:55] |
|
Vet zieke vovals. |
|
beter, Vuvuzela vocalen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
oh ja.. afweiz.g. jammer, want ik had Funus wel willen zien! maar ja, er moet ook brood op de plank Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Vent, wat zijn we weer kritisch vandaag! Beter ben je morgen gewoon aanwezig ipv dat gezever hier steeds |
|
aanwezig. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ik weet van te voren dat je er toch wel op reageert. Nee sorryman ik ga naar Them apples in het viadukt |
|
Vanavond dus! Er zijn nog genoeg kaarten aan de deur verkrijgbaar voor de laat-beslissers! |
|
Gaat vast wel mooi worden, sinds de 3e editie heb ik er nooit een gemist, maar vandaag dus helaas wel. Een scholierenfeest in het gereformeerde Veenendaal organiseren is vandaag de brutal factor die mijn komst verhindert. Maar omdat voor die grefo´s schoolfeesten ook godlasterlijk zijn is het eigenlijk best true |
|
quote: Ja sorry man! Volgende keer beter! Have fun! |
|
Hoe was het? Uiteindelijk toch afwezig, leek me niet verstandig de auto op dag één al aan 5 uur reizen naar het noorden en terug bloot te stellen voor er iets gecheckt was... Hoe was Funus? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-03-2011 1:18] Je moeder. |
|
Was wel weer een gaaf feestje zoals gewoonlijk en ik moet toegeven; tegen mijn verwachtingen in was Funus toch wel echt heel erg tof. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eén of andere griet heeft me gewoon een Funus-CD aangesmeerd. |
|
quote: FYP Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Y'all sayin'? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |