|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
- MR. N - HRI - Dappere Speerwerper - Kurk - W817tjes - Dentz - Ulk - Helvete - Soundwave - Sorceress - Tucker 10-4 Harley - C. Christ |
|
quote:Ah, vandaar dat die stoelzo lekker zit hahahahahahahahwatbenikweergrappighaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
t-shirts (girlies en boyies) met bewerking van de cover en back "the grinding dutchmen" hebben we deze avond ook en hoodies zijn te bestellen 's avonds... co-operation not competition! |
|
quote: Zipped hoodies! Boeiender |
|
Zipped hoodies zijn VET! |
|
quote: Inderdaad ook in grote maten te bestellen. Boeiender |
|
Ik heb er wel zin in. |
|
* Zweten! |
|
Zo, alle bands worden ook in hd op video opgenomen. Boeiender |
|
* zweten pt 2. |
|
quote: Hehe, om dingen af te hebben of om lomp te rossen? Boeiender |
|
over 6 minuten exact: vandaag! co-operation not competition! |
|
quote: Haha, nog wildvreemde Amsterdammers aan de lijn gehad? Ik zie het zo voor me: 3 kleine mexicaantjes die continu mensen lastig vallen met: You, can you have call this number on cellphone yes? Please, must be! Verry important to reach out to Herrie yes! Boeiender |
|
ja, tot dusver bellen er alleen mannen van middelbare leeftijd... *rrrrraaaaaaaaaaaarrrrrrrr!!* co-operation not competition! |
|
Gore and Carnage aanwezig! Gekkenhuis! co-operation not competition! |
|
het is al geregeld! thx Roel!!! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 10-06-2011 12:47] co-operation not competition! |
|
- MR. N - HRI - Dappere Speerwerper - Kurk - W817tjes - Dentz - Helvete - Soundwave - Sorceress - Tucker 10-4 Harley - C. Christ Wordt 'm niet voor mij. Sorry, lui. Bareuh... |
|
quote: En bedankt!! Maar nee sorry Herrie, vanavond afscheidsfeest van een vriend van me die naar Florida gaat verhuizen. Veel plezier iedereen!! =) |
|
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, erg cool initiatief van Herrie! Supporten die bende! |
|
+1 Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik zal je missen. Boeiender |
|
quote: Ik mis jou nu al... Ander keertje, goed? Bareuh... |
|
Tog maar een poging doen om ff langs te gaan vanavond daar in het altijd mooie Hedon Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo maar eens die kant op. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |