|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wil je Bert eens vragen de foto's te mailen? Hebben we ook bandfoto's met de nieuwe bezetting! co-operation not competition! |
|
grmmmbll... co-operation not competition! |
|
quote: Luie hond. Ik gaat plat. Boeiender |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 12-06-2011 7:17] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
... nog steeds? The Aftermath of the Grindnight? Ik ben in ieder geval weer fris... |
|
quote: Ben nu wel weer fris hoor maar gister een van mijn ergste katers ooit gehad, maar tof was het zekers Vrijdag. En ik wil de jongens nog ff bedanken dat ik opgenomen ben in de foto gallerie op hun DVD.................... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Helaas heb ik geen foto's van de drummers, heb geen lens die lang genoeg is voor dat soort dingen, maar hier heb je in ieder geval een zipje met de foto's http://slendec.home.xs4all.nl/Hedon/Herriefest-Hedon-Grindnight.zip |
|
Thanx, mooie picca's! Boeiender |
|
Dank je |
|
quote: lekkere Duitse bierbalgmaat van me! co-operation not competition! |
|
Ik heb zoveel aan bier uitgegeven dat ik ben vergeten om nog geld over te houden voor cd's en eventuele merchandise, maar dat komt een andere keer nog wel. |
|
quote: Jawohl mijn Herrie [Dit bericht is gewijzigd door nark op 12-06-2011 18:01] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Mooi feestje! Gave bands en alles werkelijk prima verzorgd! Het eten was voortreffelijk! |
|
Goede avond geweest dus? Vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn! Maar een van de nieuwe data moet lukken. |
|
iedereen die er was, meegeholpen heeft en heeft gezorgd voor deze super verlopen avond thx! volgens jaar, eerste of 2e weekeinde juni, wederom! misschien dan wel open air! co-operation not competition! |
|
Graag gedaan jongien Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |