|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja is nieuw werk maar ben bang dat je nu ook teleurgesteld gaat worden hahaha !!! |
|
Zo, de Eternal Solstice/Mourning - At The Dawn Of... vandaag ontvangen, dank Ramon. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: |
|
quote: + shirt! I am mine own redeemer...! |
|
quote: en shirt past? Bij mij na een paar keer wassen in ieder geval nog steeds. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
ja, zit als gegoten! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Heb 'm afgelopen week ook gekregen. Heb het origineel ook al op cd, zit nog stiekem te hopen op een LP-release. |
|
Er was een reden dat deze band nergens echt succes boekte, snap niet waarom deze meesters der middelmatigheid nu een soort van cultstatus toegekend wordt.. destijds kraaide er geen kip naar iig, Displeased band; buiten Nederland al helemaal niet. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hmm, ik vind Horrible Within echt een oersterk deathmetalalbum. De rest van het werk vind ik ook bovengemiddeld. Nee, grensverleggend is het niet, maar voor mij in elk geval wel een topper in het genre. |
|
quote: Nou nee ik vond Horrible Within te slecht voor woorden. |
|
Mijn excuses, dan zat ik er volledig naast. |
|
quote: Grensverleggend vond ik hun eerste plaat. |
|
Seks met die moeder van je, dat was grensverleggend. Verdere informatie hierover kan je uit de politierapporten halen. |
|
quote: Wel relaxed dat er iemand voor je is die jouw mening wat bijstelt af en toe... het kon zo ook niet langer doorgaan natuurlijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Problemen thuis jongen. Niet aan de grote klok hangen. Dank u. |
|
quote: orlando!!!! stuur me nog eens een mail man! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nou Orlando stuur mij ook een mail. |
|
quote: ja orlando, doe 'es! I am mine own redeemer...! |
|
quote: ja nu je het zegt, doe es, ben het helemaal met je eens. ik wacht net als Herrie. |
|
wat blijft die split met mourning toch fijn in m'n top 5 allertijden staan! I am mine own redeemer...! |
|
Binnenkort leverbaar !!! Dubbele split EP met Pentacle [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 06-02-2013 10:35] |
|
Nu verkrijgbaar voor 12 euro (incl. verzendkosten) eternal-solstice [a] ewetel.net Split EP met pentacle. Zwart vinyl !!! [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 13-03-2013 20:06] |
|
quote: Mail de deur uit Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nu te beluisteren op Bandcamp !!! http://darkdescentrecords.bandcamp.com/album/eternal-solstice-pentacle-double-7 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |