|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuw nummer online https://crownofviserys.wordpress.com/2015/02/19/crown-of-viserys-presents-exclusive-track-stream-from-eternal-solstice/ |
|
nou dat is old school. Dat soort death/thrash nummers met zo veel solos worden niet echt meer gemaakt. |
|
de riffs zijn in dat nummer ook niet bijzonder maar de leads doen het em wel. Het klinkt ook zeker nederlands absoluut maar ja er is wel meer ouwe nederlandse meuk dat beter is. |
|
Eerste drie van Sinister, Pestilence, that's it zeker? Thanatos vind ik te mager qua productie, Dead Head van voor mijn tijd. Asphyx nooit mijn dada geweest. Check die Vlaemsche horden Anesthesy en Caducity gerust. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind Thanatos echt gaaf eigenlijk. Ken Canducity al maar die andere niet. Ik luister op zich wel vrij veel naar nederlandse death metal. Vooral wanneer het eigenlijk de doom/death kant op gaat. |
|
Thanatos staat vooral bekend als de eerste Hollandse DM-band als dusdanig. Je hoort dat daar iets in zit maar ik vind het allemaal nogal kaal geproduceerd. Die eerste drie van Sinister gruwelijk onderschat. Baanbrekend voor zijn tijd. Gorefest had je ook nog, maar dat vind ik niet eruit springen. Altar nooit een meuk aan gevonden. Dan had je nog die vele Displeased-bands maar daar sprong ook niet echt iets uit. Willen we dat afspreken? En nu gaan we vegen |
|
quote: Caducity! In een relatief ver verleden nog gezien in Gent. Kvlt-band, wel leuk om te horen. Die zanger is een grappig figuur op het podium. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Schitterende bandnaam ook. Uit Holland kon ik Occult soms ook wel appreciëren, itt het huidige Legion Of The Damned. Het is duidelijk, Holland wint het qua hoeveelheid bands maar dat staat niet per synoniem garant aan kwaliteit. Waarmee ik dus geen allesvernietigend oordeel wens te vellen, ik bén immers de heiland niet. En nu gaan we vegen |
|
Heb daar ook al eens een discussie over gehad met Pimcore, over wie qua bandgoedheid wint in de match België-Nederland. Ben ervan overtuigd dat het nog nek-aan-nek is. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nembrionic hammerdeath vond ik nochtans wel de moeite. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Jazeker, net als Consolation. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Die laatste twee was ik al vergeten. Maja, die Displeased waren er op één bepaald moment wel veel. Te veel voor Korneel. En nu gaan we vegen |
|
quote: Qua kwantiteit zal Holland wel winnen. Maar kwantiteit? Tja, qua metal heb je uit België al Agathocles, Lugubrum en Aborted die internationaal grote ogen gooien. Qua hc had je Rise And Fall die op Deathwish zaten, tevoren was Holland enkel Eurocore. Om van rock nog maar te zwijgen. Deus en K's Choice die over die oceaan in zwang zijn terwijl ze het in Holland doen met Kane en Krezip. Il n'y a pas de photo. En nu gaan we vegen |
|
quote: Cheerleader-effect. En nu gaan we vegen |
|
quote:AG... LOL Boeiender |
|
Qua death metal ken toch eigenlijk vrij weinig boeinde bands uit belgie. Aborted is oke voor moderne death metal maar wanneer nederland minder bekende bands heeft zoals Antropomorphia, Castle, Centurian en nog best veel meer is het wel duidelijk wie er wint. |
|
quote: Precies nooit van Lärm (en alle navolgende projecten) gehoord? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote:Aborted is half Nederlands... Boeiender |
|
quote: Dat zegt me wel iets ja. Alsook Driven maar daar lachten we vooral mee. No Turning Back heeft veel te danken aan Frontline Ghent, alwaar ik hielp met de versterkers te dragen. Daar is het allemaal begonnen voor hen. En nu gaan we vegen |
|
In quest is ook vet! qua hardcore gooide nederland toch best hoge ogen? |
|
quote: Lärm Seeing Red Cold Turkey Man Lifting Banner Met je eurocore... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: De Maastricht-bands en Discipline wel ja. Toch fier dat ik aan de wieg van het succes van No Turning Back gestaan heb. Die vage Larm enzovoort...werd vooral mee gelachen binnen de crucial scene. En nu gaan we vegen |
|
quote: quote: Feilloze analyse. Als jíj er niet was geweest om op één specifieke locatie de versterkers te helpen dragen, had geen mens ooit van No Turning Back gehoord. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik héb er nog nooit van gehoord, hehe. ES, ik heb er alleen een split LP met Mourning van, midian creations label. Ik denk dat ik het niet zo goed vond, want ik kan me werkelijk geen seconde muziek ervan herinneren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |