|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Een topic gewijd aan een groots visionair uit onze vaderlandse geschiedenis: Hans Janmaat! Binnenkort verkrijgbaar, de "Janmaat, jouw maat"-T-shirts. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 11-03-2011 15:51] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nèèhh, Jan is mijn maat niet! |
|
Vik, de link naar het tshirt design doet het niet! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Hhmmzz, maar ergens uploaden dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Deed het eerst wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Vast een M(a)oderator. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Nee, ik zie'm nog. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je linkt is naar de geopende file in je mailbox; dus die kunnen wij (ik in ieder geval) niet zien. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Apart dat Zelfje'm wel zag, dan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Yup Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zelfje en ik, samen. You have time. You are doing fine. |
|
Heeft iemand enig idee hoe het met de weduwe van Janmaat staat (of zit, in haar geval, hu-hu)? Tijden niets van gehoord. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zag 'm eerst ook, maar nu laadt 'ie bij mij ook niet meer. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Vast weggehaald door de AIVD. |
|
quote: Ook in XXL? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Bestellingen bij Snagger. Hopen dat hij's opschiet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Dat vroeg ik me ook af inderdaad. Belachelijk ook hoe ze aan die rolstoel gekomen is, en hoe lacherig en nonchalant daar indertijd over werd gedaan. Vreemd ook hoe die hansworst met dezelfde standpunten van tegenwoordig overal mee wegkomt. Ik heb ooit CD gestemd overigens, omdat toen niemand iets aan wangedrag van etnische minderheden deed in mijn stad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De man was zijn tijd ver vooruit. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
"Landgenoten, de demonstratie verleden week zaterdag op industrie terrein de Kamp, waar we met ons allen vijenzetige weer aanwezig waren, was een groot succes!" Nooit geweten dat Janmaat echt bestond, meende dat z'n echte naam Erik van Muiswinkel was. co-operation not competition! |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
ja, die blijft ongeëvenaard! |
|
Hans Janmaat was een voorbode op Pim Fortuyn en Geert Wilders, maar destijds minder gevaarlijk haha Die tv spotjes van hem zijn legendarisch, ondanks dat ie misschien niet helemaal politiek correct was had ie ook wel weer iets komisch 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ach, gelul, Koot en Bie waren eerder. "Ja toch, Van Es?" Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote: In mijn herinnering hadden ze meer wat tegen glimmerveen, maar goed. Van wikipedia: " Ondanks dat Van Kooten en De Bie met de types Jacobse en Van Es juist sommige partijen (zoals de toenmalige Centrumpartij van Hans Janmaat) aan de kaak wilde stellen, werd de Tegenpartij uiteindelijk juist zodanig populair, dat men verwachtte dat zij een aantal zetels in de Tweede Kamer konden veroveren tijdens de verkiezingen. De Tegenpartij werd uiteindelijk net voor de verkiezingen ontbonden, doordat de beide heren Jacobse en Van Es op 10 mei 1981, vlak voor de verkiezingen, op het Binnenhof tijdens een couppoging werden neergeschoten. Van Kooten en De Bie hadden het gevoel dat hun persiflage tot hun schrik inmiddels door de werkelijkheid achterhaald was, en Jacobse en Van Es door de Centrumpartij zelfs "rechts ingehaald" waren. Saillant detail dat Hans Janmaat tijdens zijn verkiezingscampagne juist bepaalde slogans (zoals "vrije jongens") en punten uit het verkiezingsprogramma "Rug op '81" van De Tegenpartij over had genomen, en het CD-blad zelfs een compliment aan Van Kooten en De Bie op de voorpagina bevatte." Van wikipedia dus. Ze deden later ook janmaat, btw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |