|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jajajaja... Fictief en iets met humor wat blijkbaar niet iedereen mee krijgt en enzo en waarom laat ik me nu uit de tent lokken en ik kan maar beter m'n muil hauwe! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-03-2011 21:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dank je. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Hmm.. Niet alle nazi's over 1 kam scheren, lijkt me. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind hem sterk, Bastianus. Bruce Banner |
|
quote:Nee, dan kom je in het fascistische antifascisten kringetje. Post was ook bedoeld om de Tegenpartij weer even een podium te gunnen voor wat Kootenbieverheerlijking. |
|
quote: Een mate(n)naaier ???!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
|
|
ja lang geleden dat ik die cd hoorde. Een van hunnie werkt voor de politie tegenwoordig. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-03-2011 19:47] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 21-03-2011 19:49] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: mooi dat je rond 3.52 iemand links onderin in beeld wat ziet aankloten! Wat is er mis met onze eigen hollandse kip, de haan, de gans end e slavink! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 21-03-2011 22:23] co-operation not competition! |
|
Vandaag 25 jaar gedoogde linkse terreur. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gast, is dit een grap? Against God and Government |
|
Nee, da's Kwellie. De laatste persoon in Nederland met nog een Mussert poster boven het bed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die man heeft torren in zijn hoofd. Against God and Government |
|
Hij zou moeten verhuizen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Stemt ie Sdap dan? Tegenwoordig bekent als PVDA .. |
|
En wat is de link met SDAP en Mussert? Je moeder. |
|
Fascisten zijn links, Bosma schreef het in zijn opus magnum 'De schijnelite van de valsemunters'. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik vermoed eerder de veelvoorkomende fail over de naamsverwarring SDAP en NSDAP / verwarring over het land. Je moeder. |
|
Dan zou de link met de PvdA toch niet worden gemaakt? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Fascisten zijn dan ook linksig, ze zijn collectivistisch. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |