|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tzou nie raar zijn mochten deze live-nummers niet rechtstreeks van den livebootleg komen, hehe Je kan me de bout hachelen! |
|
'kijk er al een tijdje naar uit |
|
Hoe untrue! |
|
Ik heb de 'Morbid ... ' CD gemist, maar de rest is wel errug goed, ik zal deze weer eens kopen... Ik heb die bootlegs ook en dat is toch ook best lekker? |
|
Ik ben wel benieuwd, vooral naar die discharge cover! punkblack metal??? |
|
Das niks nieuws, veel blackmetalbands gebruiken punk stukjes, maar dan zonder de distortion etc... |
|
Heeft iemand m nu al??? K ben echt wel benieuwd naar die live nummers. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Got 'im! Maar ja, die eerste live nummers(die boven mijn verwachtingen goed herkenbaar en niet te rommelig zijn), wel... ofwel hebben ze de reacties van 't publiek deruit gemixt ofwel was der geen kat. De covers die erop staan zijn wel best vettig, vooral diene Venom-cover! De nieuwe nummers konden zo op Morbid Fascination of Death staan. De verrassing is der een beetje vanaf. Grim Rock 'n Roll to the bone, dat wel! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 31-10-2002 14:03] Je kan me de bout hachelen! |
|
*rent naar de bank om te kijken of z'n loon der eindelij op staat en doet vervolgens een sprintje om nog ff dat rekeningnummer van Disorder te noteren* pufpuf I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
He's turning blue!!!!!!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: ...and nobody cares! |
|
Héhé ik moet dringend mn oude signature terugplaatsen ....wel 1st die smurf voor mn icon terugvinden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Heb laatst Roger Nattefrost nog aan de lijn gehad.Hun nieuwste cd is ondertussen ook al opgenomen.Zijn erg druk bezig de laatste tijd.Zo hoor je jaren niets en dan ineens een aantal cd's in 2 jaar tijd. De live-cd is wel de laatste cd voor Avant Garde.Ze zijn op zoek naar een nieuw label daar ze niet meer met A.G. willen samenwerken.Ben benieuwd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Carpathian forest heerst [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 31-10-2002 19:57] |
|
<----- |
|
een Shadow of the Horns cover! |
|
Ik heb 'm gister gekocht en hij is VET!!! |
|
Hey Heuy,op deze cd staan 2 live nummers van Inferno festival Oslo 2002.En wie zijn er te horen met de welbekende lange heeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuyyyyyyy uithalen?Juist,wij twee TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Oh, man, hoe vaker je het post, hoe grappiger het wordt |
|
Ik moet toch een beetje reclame maken voor mijn nieuwe band,niet dan? TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! HHHHHHHEEEEEEEEEUUUUUUUUYYYYYYYYY!!!!!!!!!! Dan moeten we daar maar eens een keeer een avond op kloekuh!!! Jammer dat Aeternus ook niet die opnames gebruikt zal wel kewl zijn!!!! En tuurlijk reclame maken voor TJOKKEFOLL!!! En er mag tegenwoordig ook weer meer bier gedronken worden DUS: zaterdag de 16e in de Goudvishal, iedereen TJOKKEFOLL worden |
|
Zekers,TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Carpathian Forest is bevestigd voor wacken 2003 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Laatste nieuws:nog dit jaar komt er een DVD van Carpathian Forest met een clip,live-materiaal en backstage beelden van de laatste tours Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |