|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zwaar de moeite waarschijnlijk , ik kan begrijpen dat Wacken niet hun beste optreden ooit was, maar het was vet, eindelijk live gezien. CF was voor mij de weg om meer 'echte' BM te ontdekken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Op 23 februari komt de nieuwe mini cd "Skjend Hans Lik" uit van carpathian Forest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Da's wel gaaf |
|
beter, moet ik gelijk maar ff aanschaffen |
|
Roger wist me te vertellen dat de nieuwe volledige cd ergens in het voorjaar uit zal komen en "Fuck you all" gaat heten. De titel zegt genoeg hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:weet u toevallig ook wanneer den dvd uitkomt? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wel productief die gast, was het ook niet zo dat hij zijn tweede solo-album (nu ja solo) ook al ging inblikken? of was dat al rond? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Hij is inderdaad al een tijd in de studio,rond kerst is "Terrorist" helemaal klaar Heb reeds een van de intro's gehoord door de telefoon,klonk weer net zo ziekelijk als op de eerste cd "Blood and Vomit". [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-12-2003 17:05] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |