IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : nieuwe cd carpathian forest Vorige pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-10-2003 19:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2003 17:10 schreef Hub de Gallier het volgende:
Laatste nieuws:nog dit jaar komt er een DVD van Carpathian Forest met een clip,live-materiaal en backstage beelden van de laatste tours

Zwaar de moeite waarschijnlijk , ik kan begrijpen dat Wacken niet hun beste optreden ooit was, maar het was vet, eindelijk live gezien. CF was voor mij de weg om meer 'echte' BM te ontdekken.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-11-2003 12:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op 23 februari komt de nieuwe mini cd "Skjend Hans Lik" uit van carpathian Forest

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 09-11-2003 18:11 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Da's wel gaaf

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-11-2003 18:14 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Eigenlijk vind ik alleen "Through chasm.." en "Bloodlust and perversion" gaaf. De rest kan me niet lang boeien.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 09-11-2003 20:05 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

beter, moet ik gelijk maar ff aanschaffen

Hub de Gallier
Posted 11-12-2003 19:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Roger wist me te vertellen dat de nieuwe volledige cd ergens in het voorjaar uit zal komen en "Fuck you all" gaat heten.
De titel zegt genoeg hehe.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-12-2003 3:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 19:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Roger wist me te vertellen dat de nieuwe volledige cd ergens in het voorjaar uit zal komen en "Fuck you all" gaat heten.
weet u toevallig ook wanneer den dvd uitkomt?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-12-2003 6:55 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 19:38 schreef Hub de Gallier het volgende:

Wel productief die gast, was het ook niet zo dat hij zijn tweede solo-album (nu ja solo) ook al ging inblikken? of was dat al rond?

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Hub de Gallier
Posted 12-12-2003 15:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 6:55 schreef Gunman het volgende:
Wel productief die gast, was het ook niet zo dat hij zijn tweede solo-album (nu ja solo) ook al ging inblikken? of was dat al rond?
Hij is inderdaad al een tijd in de studio,rond kerst is "Terrorist" helemaal klaar
Heb reeds een van de intro's gehoord door de telefoon,klonk weer net zo ziekelijk als op de eerste cd "Blood and Vomit".

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-12-2003 17:05]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com