|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi, ik werk voor homojongeren-tijdschrift expreszo (www.expreszo.nl) en ga een artikel schrijven over homoseksualiteit in de metalscene. Daarvoor heb ik interviews nodig! Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem. Mailen kan naar expreszometal@hotmail.nl Bedankt! Mick |
|
ONWEERWOLF! Boeiender |
|
quote: +1 Black seeds of bunny! |
|
IK!! Ohnee... K vind mannen ook leuk, telt dat ook? |
|
quote:Hij zoekt homo's en geen lesbiënnes of bi-mensen. Misschien kun je dispensatie aanvragen? |
|
*verdammt ja* LL! Boeiender |
|
quote: Oja... Ghehe... Nog restjes van 3 jaar geleden denk ik.... |
|
quote: Hmm, dan lees ik het anders dan jij.... Boeiender |
|
quote: quote: Ook zaad in je ogen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
BOKAJ!! *blijkbaar* Boeiender |
|
quote: Nou ik vind Ascendant Grotesque toch ook aardig op de details... Een paar dingen nog niet ontdekt offff? |
|
quote:Ik lees een keer of 3 homo, dan gaat het op zwart hier.Ik dacht dat holebi de correcte term was tegenwoordig. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Wie weet, wie weet! Ik heb het nooit geprobeerd in ieder geval quote: hehehe Ik bedoelde dit: "Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem.". En ook: Site voor lesbische, homo- en biseksuele jongeren in Nederland en België. www.expreszo.nl/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bovenmatige interesse voor dit topic zegt al genoeg natuurlijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hehe Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dit hele forum zegt genoeg...... Uh DUHUUUHHH *homohandje* om dan toch maar ontopic te blijven... |
|
quote:Ik val in de pit meestal op iemand van hetzelfde geslacht, veel te veel mannen altijd. |
|
quote: Grappig, ik heb dat nou nooit [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 15-03-2011 16:53] Black seeds of bunny! |
|
De metal scene is ongeveer net zo homofoob als je gemiddelde voetbalveld in Nederland. Wat erg triest is, als je het mij vraagt. Ja hoor... |
|
Hé homo, hier heb je een lijstje. quote: |
|
Wel duidelijk dat WhiteRider de grootste gaylord in dat lijstje is. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vind Erbrechen op zich geen verkeerde keus hoor. |
|
quote: Ik vind het zelf moeilijk inschatten, of dat zo is. Wat ik van mijn directe omgeving qua 'metalvrienden' merk is dat we veel te vaak 'gay' gebruiken, in principe als 'slechte' term. Maar ja, dat blijft toch echt bij geouwehoer en gaat toch vooral om elkaar te klieren. Verder kan ik me van niemand van ons voorstellen dat er daadwerkelijk iets homofoobs speelt. Oh, en some of my best friends are gay. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nee, maar hij heeft al met haar, en dat dan op zo'n manier uiten is t3h ghey! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |