|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeiender |
|
Wordt wel van keer tot keer dat ik haar zie groter, die vriendin! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Geet wel weer oaver... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Als de oiaver geweest is! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Krijgt die knakker dus helemaal geen serieus antwoord? Dus de spiritualiteit & filosofie is weer eens ver te zoeken. Waarvoor hulde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Men kan die persoon direct mailen, zal wel loslopen En zo houden we het topic onder de aandacht, hè! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk niet dat de gemiddelde moderator het hier mee eens is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nou ja, het enige waar de openingspost over gaat is dat men hem moet/mag mailen. Feitelijk is er dus geen aanleiding tot een constructieve discussie en is alles dus ontopic! Toch?!? Daarnaast ben ik wel bijzonder spiritueel geworden van dit topic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: POIDH! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3666912 Hè jongens, heeft AF zó zijn best gedaan, kunnen jullie nog steeds het lultopic niet vinden..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
homo zijn is meer dan een pinkje in je poep signature |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoe kan je nou een anonieme metalhomo zijn als je er hier over gaat uitweiden?! Subtiel kamerolifantje |
|
kom nou maar uit die kast meid |
|
quote:Nog maar een keer dan. Omdat het kan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hehe dit hele verhaal klopt eigenlijk bij de meeste van dit forum als je het biologisch opvat quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-03-2011 21:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vraag Gaahl? |
|
Valt me tegen ElitE. Homo in t Latijn (mens) <> homo in t Grieks (gelijk) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Je kan toch mailen naar de homo die dit topic heeft geopend? |
|
quote: BWAHAHA sorry, maar het werd hier in mijn hoofdje even volledig uit de context (kont-text hihihi) gerukt (proest) [/puberaal-modus] huuhuu *verhuist terug naar het lultopic* [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 02-07-2011 5:09] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-07-2011 5:16] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |