IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Homo? Volgende pagina
mick90
Usericon van mick90
Posted 15-03-2011 16:28 by mick90 Wijzig reactieProfiel van mick90Quote dit bericht

Hoi,

ik werk voor homojongeren-tijdschrift expreszo (www.expreszo.nl) en ga een artikel schrijven over homoseksualiteit in de metalscene. Daarvoor heb ik interviews nodig!

Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem.
Mailen kan naar expreszometal@hotmail.nl

Bedankt!
Mick


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 16:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

ONWEERWOLF!


Boeiender


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-03-2011 16:33 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:29 schreef MR. N het volgende:
ONWEERWOLF!


+1


Black seeds of bunny!


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-03-2011 16:35 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

IK!! Ohnee... K vind mannen ook leuk, telt dat ook?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 16:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:35 schreef LLphotograph het volgende:
IK!! Ohnee... K vind mannen ook leuk, telt dat ook?

Nog zaad in je ogen blijkbaar: "Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem.".


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 16:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:35 schreef LLphotograph het volgende:
IK!! Ohnee... K vind mannen ook leuk, telt dat ook?
Hij zoekt homo's en geen lesbiënnes of bi-mensen. Misschien kun je dispensatie aanvragen?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 16:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

*verdammt ja*

LL!


Boeiender


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-03-2011 16:38 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 maart 2011 16:36 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nog zaad in je ogen blijkbaar: "Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem.".


Oja... Ghehe... Nog restjes van 3 jaar geleden denk ik....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 16:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 maart 2011 16:37 schreef bokaj het volgende:
Hij zoekt homo's en geen lesbiënnes of bi-mensen. Misschien kun je dispensatie aanvragen?


Hmm, dan lees ik het anders dan jij....


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 16:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:38 schreef LLphotograph het volgende:
Oja... Ghehe... Nog restjes van 3 jaar geleden denk ik....


quote:
Op 15 maart 2011 16:37 schreef bokaj het volgende:
Hij zoekt homo's en geen lesbiënnes of bi-mensen. Misschien kun je dispensatie aanvragen?

Ook zaad in je ogen?


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 16:40 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

BOKAJ!!


*blijkbaar*


Boeiender


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-03-2011 16:41 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 maart 2011 16:40 schreef MR. N het volgende:
BOKAJ!!


*blijkbaar*


Nou ik vind Ascendant Grotesque toch ook aardig op de details... Een paar dingen nog niet ontdekt offff?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 16:42 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ook zaad in je ogen?
Ik lees een keer of 3 homo, dan gaat het op zwart hier.Ik dacht dat holebi de correcte term was tegenwoordig.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2011 16:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 maart 2011 16:42 schreef bokaj het volgende:
Ik lees een keer of 3 homo, dan gaat het op zwart hier.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 16:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:41 schreef LLphotograph het volgende:
Nou ik vind Ascendant Grotesque toch ook aardig op de details... Een paar dingen nog niet ontdekt offff?

Wie weet, wie weet!

Ik heb het nooit geprobeerd in ieder geval
quote:
Op 15 maart 2011 16:42 schreef bokaj het volgende:
Ik lees een keer of 3 homo, dan gaat het op zwart hier.Ik dacht dat holebi de correcte term was tegenwoordig.

hehehe

Ik bedoelde dit: "Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem.".

En ook: Site voor lesbische, homo- en biseksuele jongeren in Nederland en België.
www.expreszo.nl/


I wish I was a butterfly


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-03-2011 16:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Bovenmatige interesse voor dit topic zegt al genoeg natuurlijk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 16:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

hehe


I wish I was a butterfly


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 15-03-2011 16:49 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 15 maart 2011 16:47 schreef altx het volgende:
Bovenmatige interesse voor dit topic zegt al genoeg natuurlijk...


Dit hele forum zegt genoeg...... Uh DUHUUUHHH *homohandje* om dan toch maar ontopic te blijven...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 16:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
hehehe

Ik bedoelde dit: "Ben jij of ken jij iemand die van metal houdt en (ook) valt op mensen van hetzelfde geslacht? Laat het mij dan weten! Het kan trouwens ook 100% anoniem.".

En ook: Site voor lesbische, homo- en biseksuele jongeren in Nederland en België.
www.expreszo.nl/
Ik val in de pit meestal op iemand van hetzelfde geslacht, veel te veel mannen altijd.



Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 15-03-2011 16:52 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 16:51 schreef bokaj het volgende:
Ik val in de pit meestal op iemand van hetzelfde geslacht



Grappig, ik heb dat nou nooit

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 15-03-2011 16:53]


Black seeds of bunny!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-03-2011 17:22 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

De metal scene is ongeveer net zo homofoob als je gemiddelde voetbalveld in Nederland. Wat erg triest is, als je het mij vraagt.


Ja hoor...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-03-2011 17:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hé homo, hier heb je een lijstje.

quote:
Op 15 juni 2010 16:52 schreef KHPLF het volgende:
A-seksueel:
- Slechtheid

Bi
- Black Jew
- Crypt-dinges
- Grindmastert (wannabi)
- NYB
- xX-C-Xx

Duitser:
- Lainedil
- Ziona

Frigide
- Psychonaut

Hetero
- Mutilator

Homo
- Bub
- LLphotograph (toch?)
- Onweerwolf
- ZwaarMetaal
- grindminder

Homohaters:
--> Moslims

Ongedefinieerd
-ZelThoR

Sexy:
- karnivoor
- Schaep
-JBassist
-*Sander*

Erbrechenoeel:
- WhiteRider

Dikke knuffelbeer:
- De Ulk
- XXL
- Herrie
- Bazzio

Bi (hetero+kinderen)
- Reddy

Mediageil
- Hypnos

None Friendly:
- KHPLF

Impotent
- Mental


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 17:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Wel duidelijk dat WhiteRider de grootste gaylord in dat lijstje is.


I wish I was a butterfly


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-03-2011 17:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vind Erbrechen op zich geen verkeerde keus hoor.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 17:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 17:22 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
De metal scene is ongeveer net zo homofoob als je gemiddelde voetbalveld in Nederland. Wat erg triest is, als je het mij vraagt.

Ik vind het zelf moeilijk inschatten, of dat zo is.

Wat ik van mijn directe omgeving qua 'metalvrienden' merk is dat we veel te vaak 'gay' gebruiken, in principe als 'slechte' term. Maar ja, dat blijft toch echt bij geouwehoer en gaat toch vooral om elkaar te klieren. Verder kan ik me van niemand van ons voorstellen dat er daadwerkelijk iets homofoobs speelt.

Oh, en some of my best friends are gay.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-03-2011 17:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 17:29 schreef Schaep het volgende:
Vind Erbrechen op zich geen verkeerde keus hoor.

Nee, maar hij heeft al met haar, en dat dan op zo'n manier uiten is t3h ghey!


I wish I was a butterfly


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen