|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Shit, daar wil ik heen!!! Shit, daar heb ik geen geld voor. Shit, Jenje is er pas om 9 uur en dan is het zowat te laat om naar Groningen te gaan... SHIT!!! Dead things grow from deep inside... |
|
VEEEET!! Voor mij is het veel te ver, veel te laat en ik heb deze package al eerder gezien |
|
Inhume is vet, die wil ik idd nog een keertje live zien. Helaas is den pecunia pleitos |
|
Groningen is net iets te ver weg voor mij... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
spijtig 11.45: restate my assumptions |
|
quote: waar woon je dan? de bands beginnen pas om 22.00 hoor.. 11.45: restate my assumptions |
|
Hoeveel is de entree ? |
|
quote: Assen. Opzich vlakbij... maar ja dan moeten we weer vroeg weg, voor de laatste trein. Dead things grow from deep inside... |
|
Kan iemand ons met de auto 's avonds terug brengen naar Assen ?? |
|
Ik kan mijn broertje heeeeeel lief proberen te vragen. Maar die zegt vast nee. Dead things grow from deep inside... |
|
Vraag anders of R. en M. meegaan ! |
|
quote: Mja maar dat moeten wij ook. het hele gedoe is dacht ik 23.30 afgelopen, en het zal ook nog wel wat uitlopen, terwijl de laatste trein terug naar leeuwarden om 23.20 gaat maar als prostitute disfigurment om 22.00 begint, en we stellen voorop dat die 40 minuten spelen dan heb je nog altijd een halfuurtje dat je Inhume kunt kijken... half uurtje is beter dan niets! en daarbij is prostitute disfigurment ook zeker de moeite waard (waarom vertel ik dit eigenlijk?) 11.45: restate my assumptions |
|
Nou, ik zal eens even de mogelijkheden bekijken. Misschien ziet u ons daar vanavond nog wel. Dead things grow from deep inside... |
|
ik kom niet |
|
quote: ik ga in elk geval wel. Ik kan jullie helaas nog geen lift aanbieden naar Assen. Ik blijf zelf in Groningen maar een andere keer valt er vast wel iets te regelen. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
ik heb me vergist! de laatste trein terug gaat om 23.40! dus genoeg tijd om inhume (in ieder geval voor een groot deel) te checken 11.45: restate my assumptions |
|
voor de geinteresseerden: als je iemand ziet lopen met kisten over zijn broek, een staartje, en een Dimmu Borgir-shirt met een zwarte blouse erover dan ben ik het (wat je met die informatie doet is aan jou ) 11.45: restate my assumptions |
|
Hmm, je zult vast makkelijk te herkennen zijn ... |
|
quote: ja inderdaad! 11.45: restate my assumptions |
|
Rarg, waarom moet dat nou weer zo ver weg?? Nou ja, iedereen die erheen gaat veel plezier enzo. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
GODVERDOMME wat was dat VET 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ja he? Mikey lulde niet uit z'n nek toen 'ie dat zei vorige keer! |
|
was wel leuk niet geweldig......prostitute disfigurment was wel grappig....anti-homo band hahahaha Suck my piss |
|
quote: Nee, Inhume kicks ass! Prostitute Disfigurment had ook wel een zanger met een zieke strot maar die 2 van inhume waren ook wel ziek mooi gezicht trouwens: 5 headbangende mensen keurig naast elkaar op 1 rijtje 11.45: restate my assumptions |
|
ik heb me wel vermaakt gisteravond kheb ook nog de setlists van beide bands en die van prostitute disfigurement met handtekeningen No meat is sweater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |