|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vond het wel lekker klinken, gewoon een lekker avondje grinden Trieste gast |
|
Dat was weer leuk gisteren Vette death-grind! Die zanger van Prostitute Disfigurement had een aparte motoriek, een beetje robotachtig. Het leek wel of zijn ruggegraat uit 1 stuk bestond. Leek wel cool overigens. Inhume was vet! (Met een zangertje die heel hoog kan springen ) Maar op een gegeven moment gaat die continue brute snelheid van death/grind me wat vervelen. Doe mij dan maar brute deathmetal, daar kan ik tenminste aldoor op bangen En ik had na Noordschok (moi Sullfuck!) wederom de eer twee ZM'ers te mogen leren kennen (moi Shera en Jenje!) ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Jenje, was jij nou die gozer met die bril en dat mortician t-shirt aan? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: dude hoe ziet u dr uit? Suck my piss |
|
quote: uh, zwarte broek, en een blouse aan. en een staartje in (behalve toen de bands begonnen). 11.45: restate my assumptions |
|
ohja en daaronder had ik een dimmu tshirt aan dat soms te zien was 11.45: restate my assumptions |
|
hmmm......niet gespot. Suck my piss |
|
quote: hehe nee, niet verwonderlijk (alhoewel er toch maar 2 (inclusief mezelf) mensen met een dimmu-borgir tshirt waren dacht ik)... 11.45: restate my assumptions |
|
Nekpijn... Auw, na Cryptopsy in R'dam direct maar weer gaan bangen op Inhume... Slecht... Maar wel een gaaf optreden! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
stonden jullie misschien in de pit/vooraan? zo ja, hoe zagen jullie eruit? 11.45: restate my assumptions |
|
ATG Slaughter Of The Soul longsleever met opgerolde mouwen, ik stond een beetje middenin, tegen de pit aan. Voor foto zie mijn CU2. Ik ben 1.94 lang, 67 cm lang haar en deed zo nu en dan aan helicopter-headbangen... Geef het eens een betere naam. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ehm, een windmill? 11.45: restate my assumptions |
|
Wel errug Neederlandsch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Staafmixer. |
|
Op Inhume bijna wel, ja... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: lang blond haar,sikje ,motorhead trui met zo'n muts eraan volslank zwarte broek ,ketting aan m'n portomonee,kisten en bij inhume voortdurend aan het bangen No meat is sweater |
|
quote: dat meen je niet?!?!? No meat is sweater |
|
quote: hmm, niet gezien ohja, ik stond trouwens ook steeds vooraan bij inhume, als je drie kutpubers naast elkaar zag bangen waren dat resp. vlnr. Infaustus, Bestial Blasphemer en ik 11.45: restate my assumptions |
|
En als je op een gegeven moment bij de laatste nummers van inhume een klein gastje met een morbid angel t'shirt van het podium af zag springen, dan was ik dat Trieste gast |
|
k von het wel vette shit man!!! prostitute was even met open mond kijken.... ik dacht dat die aap wel wat effecten op zn mic zou hebben voor dat geluid maar nix van dat.... gewoon van je eigen zon strot hebben.... kickass!! en inhume was weer als vanouds cyco shit!! ruige band is dat toch... en voor de mensen die me gezien mochten hebben maar niet weten dat ik het was... ik was dus die aap met die bril en dat mortician shirt (die met die 2 bijlen voorop) you know in dat groepie met die andere kortharige sjaak met dat nasum shirtje (zo weer genoeg gereuteld over wie ik ben....) REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: aaah... was jíj dat 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Nope, had Atak shirt aan ... |
|
quote: ja dat was ik dus... maar uhm wie was u dan als ik vragen mag??? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: aah.. nou en wat vond meneer de moderator ervan? 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |