|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Hehe de wetenschap heeft gewoon verkeerde oorzaakgevolgtrekking gedaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Joh. Maar het ene zwemmertje heeft aantoonbaar gemaakt dat ik geen last heb van impotentie. Boeiender |
|
quote: In dit geval eerder een oorzaak zonder gevolg trekking... Subtiel kamerolifantje |
|
:') |
|
quote: Nee ook dat niet, impotentie is het niet omhoog krijgen van het beestje. Dan is het volgens mij nog wel mogelijk om prostaat te melken of op een andere manier gezonde zwemmertjes te voorschijn te toveren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar dan moet je 'em er slap in hangen. Da's me ook wat. |
|
quote: Wat denk je nu zelf? Boeiender |
|
Bij impotentie kan het toch ook zijn dat je m wel omhoog krijgt, maar niet lang genoeg? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Yeah, of dat er sprake is van een wisselslag van een rivaliserende zwemploeg Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Het gaat erom of er ook een "goede" geslachtsgemeenschap kan plaatsvinden, homo's zijn dus altijd impotent. Boeiender |
|
quote:Is die uitspraak van de paus? |
|
Opeens gaat het weer over homo's. :') |
|
quote: Vast wel, of van Henk & Ingrid. Boeiender |
|
quote: Die kunnen net zo goed impotent zijn toch, is ook hun recht. Boeiender |
|
quote: |
|
Eindelijk een ècht knuffeltopic. |
|
quote: LOL, veel verder komt het niet nee. *disclaimer: Sorry voor het geneuzel hier, ik kan me goed voorstellen dat het een behoorlijk probleem kan zijn, en wens iedereen die er last van heeft veel sterkte en knuffels toe. Boeiender |
|
quote: Dat is natuurlijk zo. Al vind ik het in dit geval een overtrokken reactie van haar kant. Als zij hem ook echt leuk vindt, zou ze in ieder geval naar hem kunnen luisteren. Als ze nu al meer geïnteresseerd is in zijn pik dan in hem, lijkt het me niet waarschijnlijk dat het iemand voor een lange relatie is. Sterkte ermee! |
|
Opsluiten in de kelder tot het weer werkt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Maar als je gelijk met elkaar van bil gaat, bestaat de kans dat ze alleen geïnteresseerd is in zn pik natuurlijk wel. Hoeft niet natuurlijk! Subtiel kamerolifantje |
|
Zn kuikentje is ook heel lief. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
wow... kijk ik ook eens in een serieus forum [/zachteG] |
|
quote: Je vervangt je vermogen met een middel om zo je vermogen te vermenigvuldigen. = extrapoleren op iets wat je niet bent. pomp je hersenstam zonder glijmiddel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |