IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! (Impotentie-topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-03-2011 1:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dat zijn de tips. Eens proberen.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-03-2011 10:34 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2011 10:43 schreef rotor het volgende:
Volgens mij hoeft het niet zo groot probleem te zijn voor hen als je maar voor waardige vervanging zorgt. Het sowieso een goed idee om je massage-, vinger- en tongtechnieken te ontwikkelen, dat schijnen veel mannen niet te kunnen/willen. Veel vrouwen zijn toch minder penisgefixeerd dan mannen denken en zijn vooral teleurgesteld als jij alleen maar aan je pik denkt.


Dit vond ik stiekem wel een quote waard.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2011 10:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 10:34 schreef Pem het volgende:
Dit vond ik stiekem wel een quote waard.
Beffen gaat altijd wel prima, maar vingeren vind ik best lastig. Het schijnt dat ik nogal lomp ben, ook op dat vlak, subtiliteit is niet zo aan mij besteed.
Mijn ervaring is juist dat het meestal aan de vrouwen zelf ligt als dat soort technieken niet naar eigen wens verlopen. Ik ben wel een stuk beter erin geworden, doordat ik gewoon aan vrouwen vraag wat ze willen. Maar veel van die vrouwen die ontevreden zijn over voorspel en zo hebben het volgens mij ook wel aan zichzelf te wijten. Ze moeten natuurlijk wel aangeven wat ze lekker vinden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-03-2011 11:20 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 10:46 schreef bastianus het volgende:
Maar veel van die vrouwen die ontevreden zijn over voorspel en zo hebben het volgens mij ook wel aan zichzelf te wijten. Ze moeten natuurlijk wel aangeven wat ze lekker vinden.


Dat lijkt me logisch ja. Niet eens per se met veel tekst aangeven wat ze fijn vinden, maar in ieder geval wel laten weten als het niet ok is. In plaats van achteraf te gaan zeuren.

De quote ging mij meer om het feit dat vrouwen inderdaad lang niet zo penis-gefixeerd zijn als mannen wellicht denken, omdat er nog genoeg ander leuks te doen valt.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2011 11:27 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:20 schreef Pem het volgende:
Dat lijkt me logisch ja. Niet eens per se met veel tekst aangeven wat ze fijn vinden, maar in ieder geval wel laten weten als het niet ok is. In plaats van achteraf te gaan zeuren.

De quote ging mij meer om het feit dat vrouwen inderdaad lang niet zo penis-gefixeerd zijn als mannen wellicht denken, omdat er nog genoeg ander leuks te doen valt.
En toch hè. Ik wil wel mijn kwakkie kwijt. Teveel rekening houden met die vrouwen is wel het andere uiterste.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2011 11:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:20 schreef Pem het volgende:
omdat er nog genoeg ander leuks te doen valt.

Dat doen ze maar in hun eigen tijd.


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-03-2011 11:33 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

LOL @ Bastianus en AG.

Prima, zelf weten, niet mijn probleem


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2011 11:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Stiekem ben ik het gewoon met rotor eens, maar ik kon die opmerking niet laten gaan


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-03-2011 11:37 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Stiekem ben ik het gewoon met rotor eens, maar ik kon die opmerking niet laten gaan


Weet ik toch. [uhhh, dat van die opmerking niet kunnen laten schieten. Dat eens zijn had ik slechts kunnen gokken ]


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-03-2011 11:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

er is ook niets mis met gewoon pompen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2011 11:39 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:37 schreef Pem het volgende:
[Dat eens zijn had ik slechts kunnen gokken ]

Is dat zo?


I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-03-2011 11:43 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:39 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Is dat zo?


Nouja, ik weet niet hoor.. als ik daar volmondig [huhuhuh] "ja, weet ik" op zou zeggen, zou dat zo maar allerlei geruchten de wereld in kunnen helpen..

*denkt na* *herstelt*

Weet ik toch, skatje!


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2011 11:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-03-2011 11:53 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 11:38 schreef Black Jew het volgende:
er is ook niets mis met gewoon pompen.


Gaat alleen een beetje moeilijk in geval van impotentie, toch?

quote:
Op 25 maart 2011 11:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:



Stoertje.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-03-2011 11:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat hoor ik weer iets te vaak tegenwoordig :')


I wish I was a butterfly


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-03-2011 11:56 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 25 maart 2011 11:53 schreef Pem het volgende:
Gaat alleen een beetje moeilijk in geval van impotentie, toch?


dan gaat alles moeilijk. eigenlijk totaal niet. Maar ik zag beffen staan dus ik denk ik begin over pompen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 25-03-2011 12:01 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 maart 2011 11:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:



Geruchten, wereld. Wereld, geruchten.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-03-2011 14:26 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 10:46 schreef bastianus het volgende:
Beffen gaat altijd wel prima, maar vingeren vind ik best lastig. Het schijnt dat ik nogal lomp ben, ook op dat vlak, subtiliteit is niet zo aan mij besteed.



"Ik voel je trouwring."

"Nee, dat is m'n horloge."


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-03-2011 14:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2011 1:09 schreef Black Jew het volgende:
Je vervangt je vermogen met een middel om zo je vermogen te vermenigvuldigen. = extrapoleren op iets wat je niet bent.

pomp je hersenstam zonder glijmiddel.


Dude hij heeft al antidepressiva!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-03-2011 15:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2011 14:26 schreef De Ulk het volgende:
"Ik voel je trouwring."

"Nee, dat is m'n horloge."

Dat was de koffie... [/Harry Nak]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-03-2011 16:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-03-2011 16:10]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-03-2011 20:04 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 24 maart 2011 18:26 schreef stigma het volgende:
Heb je het al vooraf met haar besproken of pas achteraf?



Na de eerste keer. Het weekend erop zag ik haar weer en heb toen uitgelegd hoe het kwam. Ze was heel aardig en zei dat ze het niet erg vond. Het was net uit met haar vriend en ze was echt wel wat gewend.

Ik helemaal happy en dus aan het eind van de avond weer met haar mee naar huis. Heb toen in bed ook helemaal niks gedaan om het te compenseren, gewoon een beetje stom tegen haar aangelegen, baal ik nu heel erg van. Maarja ben sowieso meteen nooit zo'n held en die stomme medicatie maakt me best wel passief

De volgend dag zei ze nog: ik heb gedroomd dat we sex hadden en het was heel mooi.. en... dat ze niet zo goed wist hoe met de situatie om te gaan. Deze week nog wel wat over en weer gesmst, maar het voelde vrij afstandelijk. Ze was deze week ziek geweest, en had het dit weekend druk met de verhuizing en ze moest naar een bruiloft bladiebla

Maargoed ik ga vanavond weer op stap, zal ik haar sms-en of is dat geen goed plan, want waarschijnlijk kan ze toch niet.

pfff... wat een gezeik zeg.. ik lijk wel een wijf. Heb het idee dat tegenwoordig de rollen tussen man en vrouw steeds meer omgedraaid worden, mannen worden steeds onzekerder en vrouwen krijgen steeds meer de touwtjes in handen, slechte zaak



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-03-2011 20:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Als je het idee hebt dat ze afstandelijk doet tegen je, kun je het er natuurlijk ook gewoon eens over hebben met haar. Als ze net uit een relatie komt, kan ze ook om die reden wat meer tijd/ruimte nodig hebben. Daarnaast is het hoe dan ook verwarrend voor haar denk ik. Dit is niet iets wat je verwacht. Wees duidelijk en vraag duidelijkheid van haar. Wat jij wil hiermee en wat zij hiermee wil. Dat lijkt me vrij belangrijk.
Maar probeer nou ook weer niet te zwaar op dit punt te blijven hangen. Hou het een beetje luchtig.
Zoals ik al eerder zei, als je haar leuk vindt, leer elkaar dan eerst beter kennen op het niet-fysieke vlak.
Sms haar gewoon! En slaap lekker thuis.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-03-2011 20:43]


Subtiel kamerolifantje


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 25-03-2011 20:52 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 25 maart 2011 20:43 schreef stigma het volgende:
Sms haar gewoon! En slaap lekker thuis.


ohja dat kan ook nog


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-10-2012 22:46 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dus dit is opgelost dan?


Subtiel kamerolifantje


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen