|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zijn de tips. Eens proberen. |
|
quote:Beffen gaat altijd wel prima, maar vingeren vind ik best lastig. Het schijnt dat ik nogal lomp ben, ook op dat vlak, subtiliteit is niet zo aan mij besteed. Mijn ervaring is juist dat het meestal aan de vrouwen zelf ligt als dat soort technieken niet naar eigen wens verlopen. Ik ben wel een stuk beter erin geworden, doordat ik gewoon aan vrouwen vraag wat ze willen. Maar veel van die vrouwen die ontevreden zijn over voorspel en zo hebben het volgens mij ook wel aan zichzelf te wijten. Ze moeten natuurlijk wel aangeven wat ze lekker vinden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat lijkt me logisch ja. Niet eens per se met veel tekst aangeven wat ze fijn vinden, maar in ieder geval wel laten weten als het niet ok is. In plaats van achteraf te gaan zeuren. De quote ging mij meer om het feit dat vrouwen inderdaad lang niet zo penis-gefixeerd zijn als mannen wellicht denken, omdat er nog genoeg ander leuks te doen valt. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:En toch hè. Ik wil wel mijn kwakkie kwijt. Teveel rekening houden met die vrouwen is wel het andere uiterste. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat doen ze maar in hun eigen tijd. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
LOL @ Bastianus en AG. Prima, zelf weten, niet mijn probleem Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Stiekem ben ik het gewoon met rotor eens, maar ik kon die opmerking niet laten gaan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Weet ik toch. [uhhh, dat van die opmerking niet kunnen laten schieten. Dat eens zijn had ik slechts kunnen gokken ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
er is ook niets mis met gewoon pompen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Is dat zo? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nouja, ik weet niet hoor.. als ik daar volmondig [huhuhuh] "ja, weet ik" op zou zeggen, zou dat zo maar allerlei geruchten de wereld in kunnen helpen.. *denkt na* *herstelt* Weet ik toch, skatje! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Gaat alleen een beetje moeilijk in geval van impotentie, toch? quote: Stoertje. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Dat hoor ik weer iets te vaak tegenwoordig :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: dan gaat alles moeilijk. eigenlijk totaal niet. Maar ik zag beffen staan dus ik denk ik begin over pompen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Geruchten, wereld. Wereld, geruchten. |
|
quote: "Ik voel je trouwring." "Nee, dat is m'n horloge." Bareuh... |
|
quote: Dude hij heeft al antidepressiva! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat was de koffie... [/Harry Nak] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-03-2011 16:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Na de eerste keer. Het weekend erop zag ik haar weer en heb toen uitgelegd hoe het kwam. Ze was heel aardig en zei dat ze het niet erg vond. Het was net uit met haar vriend en ze was echt wel wat gewend. Ik helemaal happy en dus aan het eind van de avond weer met haar mee naar huis. Heb toen in bed ook helemaal niks gedaan om het te compenseren, gewoon een beetje stom tegen haar aangelegen, baal ik nu heel erg van. Maarja ben sowieso meteen nooit zo'n held en die stomme medicatie maakt me best wel passief De volgend dag zei ze nog: ik heb gedroomd dat we sex hadden en het was heel mooi.. en... dat ze niet zo goed wist hoe met de situatie om te gaan. Deze week nog wel wat over en weer gesmst, maar het voelde vrij afstandelijk. Ze was deze week ziek geweest, en had het dit weekend druk met de verhuizing en ze moest naar een bruiloft bladiebla Maargoed ik ga vanavond weer op stap, zal ik haar sms-en of is dat geen goed plan, want waarschijnlijk kan ze toch niet. pfff... wat een gezeik zeg.. ik lijk wel een wijf. Heb het idee dat tegenwoordig de rollen tussen man en vrouw steeds meer omgedraaid worden, mannen worden steeds onzekerder en vrouwen krijgen steeds meer de touwtjes in handen, slechte zaak Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Als je het idee hebt dat ze afstandelijk doet tegen je, kun je het er natuurlijk ook gewoon eens over hebben met haar. Als ze net uit een relatie komt, kan ze ook om die reden wat meer tijd/ruimte nodig hebben. Daarnaast is het hoe dan ook verwarrend voor haar denk ik. Dit is niet iets wat je verwacht. Wees duidelijk en vraag duidelijkheid van haar. Wat jij wil hiermee en wat zij hiermee wil. Dat lijkt me vrij belangrijk. Maar probeer nou ook weer niet te zwaar op dit punt te blijven hangen. Hou het een beetje luchtig. Zoals ik al eerder zei, als je haar leuk vindt, leer elkaar dan eerst beter kennen op het niet-fysieke vlak. Sms haar gewoon! En slaap lekker thuis. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 25-03-2011 20:43] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: ohja dat kan ook nog Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Dus dit is opgelost dan? Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |