![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
nederland moet niet zeiken, in andere landen zijn meer doden gevallen maar desondanks is iedere dooie nederlander er 1 teveel... Je moeder. ![]() |
|
Voor het eerst in mijn leven ben ik dodenherdenking gewoon vergeten ![]() ![]() ![]() |
|
Nou, ik was helemaal voor dodenherdenking maar toen in gisteravond voor de tv zat en het 2 minuten stil was zat ik alleenmaar te denken hoe belachelijk ik het vond. Nee, dat is het goeie woord niet....ik voelde er gewoon HELEMAAL NIX bij! Ik vind het prima als mensen aan dodenherdenking willen doen, en als ik erbij ben wil ik ook het fatsoen opbrengen om mn kop te houden...maar MIJ doet het nix! Het is zo ontzettend gemaakt en verplicht verdrietig...ik bepaal zelf wel wanneer ik aan oorlogsslachtoffers denk, daar heb ik geen speciale 2 minuten voor nodig. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Maar je hoeft toch helemaal niet te herdenken! Allen het afschaffen van de herdenking daar ben ik tegen. ![]() |
|
quote: Nee, maar het is zo'n sociale verplichting... Vooral oudere mensen vinden je echt ontzettend asociaal als je niet herdenkt... Ik vind ook niet dat het afgeschaft moet worden, er moet gewoon wat vrijer over gedacht worden. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Goed iig dat je de mensen wel respecteerd door je mond te houden tijdens die twee minuten, en je hebt natuurlijk wel gelijk in dat laatste, maar het gaat niet per sé om die twee minuten herdenken. Want er zijn natuurlijk zat vrouwen die denken: oeh, heb ik het gas wel uitgezet ofzo, maar het gaat dus om het principe, het idee, dat "heel Nederland om 8 uur twee minuten stilstaat bij de doden die zijn gevallen door vervolging waar ter wereld ook". Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... ![]() |
|
quote: Toch ligt de nadruk altijd op WOII. Die oorlog wordt uitgebreid aan gerefereerd en het zijn altijd de oud-strijders van die oorlog die erbij zijn. Begrijp me niet verkeerd; ik ben voor herdenken (ook al haalt 't niks uit, getuige de vele puinhopen in de wereld), maar dat de nadruk altijd zo op één oorlog moet liggen vind ik knap hypocriet. Touché, pussycat! ![]() |
|
Ik houd ook altijd even 2 minuten stilte om 20.00 uur op 4 mei. Niet persé om wat er in de 2e wereldoorlog is gebeurd, maar om alle ellende die er in de wereld speelt en heeft gespeeld. Dan ben ik mij pijnlijk bewust van het feit dat de mensheid bewust is en bewust en onbewust de boel op deze planeet, waar we noodgedwongen op verblijven, verziekt... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 06-05-2002 17:48] If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
ik heb er aan gedaan, wat een wonder dat ik een keer ergens repecxt voor op kan brengen ![]() |
|
zo, dat was hem weer ![]() ![]() |
|
oeps ... I knew I forgot something... oh well Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb de hele dag m'n klep al dicht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
En wie gaat er op 6 mei Pim herdenken?? ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ik ben het helemaal vergeten, heb er geen moment aan gedacht. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
quote: tsss.. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ga een feessie bouwen, alweer een relnicht minder ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: jij snapt 'em! ![]() ![]() ![]() |
|
Toen stond ik te zingen onder de douche geloof ik ![]() Ah well... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote: Percies!! ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik ook... tot ik dit topic zag. ![]() ![]() |
|
hehehe, ik lag half te slapen met nile op m'n discman. No meat is sweater ![]() |
|
Ik heb veel respect voor de mensen die ons land met gevaar voor eigen leven hebben beschermd.Zelfs ik de spraakwaterval was even stil.Dat moet iedereen doen vind ik.Zag hier een dom wicht telefoneren hier buiten dan krijg ik echt neigingen om te gaan preken.Damn is het zoveel veel gevraagd om heel even stil te zijn om mensen te herdenken die tijdenlang hebben gevochten voor onze vrijheid! ![]() |
|
we herdenken de 80jarige oorlog toch ook niet? moet je eens indenken hoeveel mensen toen gestorven zijn voor vrijheid... My madness, my sadness ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |