|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
is die dvd van therion nou eindelijk al uit?> |
|
ik vind dat je bij (muziek)dvd's echt geen waar voor je geld krijgt. die van dimmu hheft heel weinig wat echt fijn is om naar te kijken vooral beelden die voor de leden zelf leuk zijn van hoe dronke ze waar waren en wat intervieuws. weinig complete live nummers en niet eens de clip van mourning palace die van my dying bride vind ik al een stuk beter maar ook daar is lang nie alles interessant. Cof: heavy left handid and candid is wel leuk. pandeamonium is echt je ge;ld door de plee trekken. cc: erg slecht geluid. die van nightwish is , jammergenoeg, wel echt een aanrader. |
|
quote: Klinkt als een miskoop; verkopen? Ikzelf heb Death - Live in LA & Dynamo 98 en Iron Maiden - Rock in Rio. Verder een rip van Carcass - Wake up and smell the Carcass. Ik wacht op de Cynic dvd & Sepultura dvd omdat die laatste een compilatie is van de drie eerder verschenen videobanden (het legendarische Under siege en die van de Chaos AD & Roots tijden) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
DVD van Ancient Rites zal machtig goed zijn Sharteeltje erop,ik ernaast en ons maar geven Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:ik heb 'm zelf niet, maar nightwish is niet mijn band maar de dvd is wel echt goed saarom jammergenoeg. |
|
Mijn metal-DVD's: - Nightwish - from wisges to eternity - Rhapsody - Limited edition Power of the dragonflame - Dream Theater - metropolis pt2. - Within Temptation - limited edition (niet die 3 dubbele) - Bassie & Adriaan - het geheim van de schatkaart Ik heb gehoord dat zowel Nightwish als Rhapsody een nieuwe DVD gaan uitbrengen. Ben benieuwd! Hobbes |
|
Die MDB-dvd is wel zeker een geslaagde DVD. Enige minpunt is dat er 1 nummer van DOA'95 ontbreekt(The Forever People). |
|
SFU en CC Nabua Vonveilla |
|
Is Rammstein, live aus berlin eigenlijk wat? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Nou, het ís Rammstein. Dus trek je conclusies. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik vind het wel tof, ik heb hem op video... Hou wel van dat bombastische en dat theatrale, als je Rammstein leuk vind is het wel wat ja, anders niet natuurlijk. Al blijft de show tof!! |
|
Cunning stunts van metallica geweldige dvd lekker geluid en lekere extra shit apocalyptica ook erg goede dvd verder koop ik volgende maand live shit van metallica voor maar 120 pleuro maar zeker kopen! (al heb ik die box al hehe ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
DVD's zijn te duur. Het enige waar ik nog wel flink wat voor neer zou willen tellen is rock in rio. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb er wel zeker een paar goeie zien liggen, er zijn er genoeg, maar je moet weten waar je ze vindt... Ik was laatst nog best wel aan het twijfelen over een dvd van George Thoroughgood en The Destroyers live voor 15 euro, ik ben een groot thoroughgood fan, maar ik weet niet zo goed of ik ut zou doen of niet "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Tom, wij hebben hem (me broer dan)...eens vragen of je hem mag lenen |
|
quote: Die is het ook zeker waard, hij is DTS dus super geluid. Bazzio Attacks!!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 25-01-2003 17:16] Hakkuh |
|
oeps, onder Robs naam gepost, anyway: ik zit erover te denken de dvd van Crematory - remind te bestellen. heeft iemand die en zo ja: wat vinden jullie ervan? Nu niet gaan posten dat crematory "zuigt" want daar heb ik daaraan.. |
|
De Dvd van Crematory is goed maar niet super kunt beter een video bestellen hebbie meer an Up The Irons |
|
Ik heb nu alleen nog maar The Number of the Beast(slecht) en Rock In Rio(vet) Nabua Vonveilla |
|
maar die zijn eigenlijk van mn moeder, geen geld:D Nabua Vonveilla |
|
Heeft er iemand de Anathema DVD? Lijkt die ergens op, met al die oude nummers? |
|
quote:net als nightwish, de dvd is opzich geweldig maarja ik heb er het geld niet voor over vanwege de muziek. dus als je evan houdt of het wel (goed) te doen vind is het zeker een aanrader. |
|
quote:crematory zuigt changed to 'ouwe' |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |