![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mag ik u complimenteren met deze goede keus! ![]() |
|
quote: Is een bootleg DVD. Concert opgenomen met één camera. Geluid is wel goed. Heb ik vanop Ebay. ![]() |
|
Zag laatst een DVD van Nargaroth. Die wil ik toch wel hebben... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote: Maar de bootleg van het Montroux jazz festival is echt beter beeld en geluid . En het is een nieuwere opname war at the warfield is volgens mij uit 2001 en Montroux uit 2002 en met Dave Lombardo op drums en niet Paul Bostaph. Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
Maar ik vind Paul Bostaph beter, dus wat mij betreft geen probleem. ![]() |
|
Hoe zit het met die DVD van Dio, ik heb gehoord dat zowel het geluid als de beelden zwaar ruk zijn. Heeft iemand deze in ijn bezit en zo ja : mening? Kankerlul ![]() |
|
quote:Ik zag hem van de zomer in de aanbieding liggen in Barcelona (3 halen, 2 betalen) maar ik had niet genoeg geld.. Erg jammer want er lag nog veel meer luek spul bij.. ![]() ![]() |
|
Deze week er weer 4 gekocht :Black Label Society - Boozed, Broozed & Broken-Boned Monsters of Metal 2dvd met o.a. :Manowar, Anthrax, Blind Guardian, Strapping Young Lad, The Haunted, Circle 2 Circle, Lacuna Coil en nog veel meer op deze dubbel dvd staan 50 clips. Wacken - Metal Overdrive Aliice Cooper - Prime Cuts Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
quote: Is dat ding 5.1??? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik hoorde dat er binnenkort al eentje van Morte Aeterna uit komen gaat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik ga binnenkort de 3 Pantera videos op DVD bestellen ![]() ![]() |
|
quote: Die heb ik lekker al ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Heb net Kiss - Symphony en Rammstein - The video collection gekocht. Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
quote: Wel een goed id! ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Iemand Live Damage van Dark Tranquillity al gezien? Ben er wel benieuwd naar! ![]() BTW er komt binnenkort ook een Dismember DVD uit ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
hmm ik heb een dvd van dream theater die is wel koel vooral het concert met de band die erover ouwehoert eentje van spock's beard maar dat is niet echt metal maar wel koel en star one is het geweldigst die heerscht echt gewoon dus ja Na und? ![]() |
|
net candlemass dubbel dvd gekregen en het is wel ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
Dio - Evil or Divine is echt te gek, elke keer als ik hem opzet ga ik voor voor de volle 100% uit m'n dak. En ook de nieuwe KISS - Live Symphony laat me helemaal uit m'n stekkertje gaan... heerlijk!! Tja maar m'n persoonlijke favoriet is & blijft denk ik toch wel Dream Theater - Live Scenes From A Memory... eenzame klasse ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Weet iemand iets over de -goedkopere & uitgebreidere- re-release van Type o Negative's After Dark? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Een paar dagen geleden gekocht:combat tour live The ultimate revenge met Exodus, Slayer en Venom deze opnames zijn gemaakt op 3 april 1985 in studio 54. Half zat is ook maar weg gegooid geld. ![]() |
|
quote: hu? hebben ze die op DVD gezet? ![]() die had ik vroeger op videoband, ook nog opnamens van Slayer in Dynamo rond die tijd. ![]() op DVD heb ik overgens; -Candlemass -Death -Emperor -Entombed ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Er komt trouwens ook binnenkort een nieuwe My Dying Bride DVD uit!!! ![]() ![]() ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
Ik heb de DvD`s van My Dying Bride - (die met simplon 92 erop ![]() En TooL limited editon. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |