|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier is het niet meer zo bloedverziekend heet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ik heb nog veel te leren blijkbaar |
|
Precies. Lauw bIoR!1 |
|
quote:BIAH! |
|
quote: Blijkbaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Heiden leert 't je wel. Ambulance stand by houden. |
|
112 weekend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:hahaha |
|
laters, ik ben naar graspop (sorry voor de smileys) |
|
quote: Bwahahahaha... |
|
zo, mn eerste metalfestival achter de rug...WAS ECHT SUPERLAUW!!!!!!!! maiden ruleerde echt, en Yngwie Malmsteen...sooo, die rukte al zijn snaren uit zijn gitaar, en gooide hem superhoog in de lucht en ving hem niet meer op, en hij ging zn gitaar verrot slaan. heb ik nog mooie foto's van gemaakt, maarja, dat TERING ding draait niet door (is ouderwetse)dus nu heb ik geen foto's en dream theater was ook lauw en maiden was het einde, ben helemaal schor (niet echt on-topic dit, maar toch, en alweer sorry voor de smileys, ik ben nogal blij vandaag) [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 27-06-2005 14:31] |
|
quote: Gast, hou die negerpraat voor je a.u.b. |
|
quote:stel je niet aan |
|
quote: Heeft dit te maken met het jaar 666? |
|
quote:nee |
|
quote: maar dit was weer een mooi excuus om een onzinnig aantal smiley's te gebruiken. |
|
quote:echt niet |
|
even kijken of ik ook hopeloos kan zijn Sm!L3y'S |
|
quote: Mwoah, valt mee, jij hebt minder spelfouten. Maar, jullie hebben wel "dezelfde" avatar |
|
quote: Lauw is toch een negatief begrip? Maar iig: Ga het Graspop-topic hiermee volblaten! Dit is een 'spiritueel' gesprek. |
|
quote: lauw betekent stoer, bij mij in de omgeving tenminste. ennuh, ja, ik heb het al bij graspop-topic gezet, ik weet eigenlijk niet waarom ik het ook hier gezet heb |
|
Ach... Hobby's kopen en/of een vriendin huren kan niet iedereen zich veroorloven [Dit bericht is gewijzigd door Moonfairy op 28-06-2005 9:54] † We will live each day in springtime... † |
|
quote: |
|
quote: mijn sofinummer eindigt op 666 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |