![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier is het niet meer zo bloedverziekend heet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:ik heb nog veel te leren ![]() ![]() |
|
Precies. Lauw bIoR!1 ![]() ![]() |
|
quote:BIAH! ![]() ![]() |
|
quote: Blijkbaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:Heiden leert 't je wel. Ambulance stand by houden. ![]() ![]() |
|
112 weekend. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:hahaha ![]() ![]() |
|
laters, ik ben naar graspop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Bwahahahaha... ![]() |
|
zo, mn eerste metalfestival achter de rug...WAS ECHT SUPERLAUW!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 27-06-2005 14:31] ![]() |
|
quote: Gast, hou die negerpraat voor je a.u.b. ![]() |
|
quote:stel je niet aan ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heeft dit te maken met het jaar 666? ![]() |
|
quote:nee ![]() ![]() |
|
quote: maar dit was weer een mooi excuus om een onzinnig aantal smiley's te gebruiken. ![]() |
|
quote:echt niet ![]() ![]() |
|
even kijken of ik ook hopeloos kan zijn Sm!L3y'S ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mwoah, valt mee, jij hebt minder spelfouten. Maar, jullie hebben wel "dezelfde" avatar ![]() ![]() |
|
quote: Lauw is toch een negatief begrip? ![]() Maar iig: Ga het Graspop-topic hiermee volblaten! Dit is een 'spiritueel' gesprek. ![]() ![]() |
|
quote: lauw betekent stoer, bij mij in de omgeving tenminste. ennuh, ja, ik heb het al bij graspop-topic gezet, ik weet eigenlijk niet waarom ik het ook hier gezet heb ![]() ![]() |
|
Ach... Hobby's kopen en/of een vriendin huren kan niet iedereen zich veroorloven ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moonfairy op 28-06-2005 9:54] † We will live each day in springtime... † ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: mijn sofinummer eindigt op 666 ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |