![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Hier is het niet meer zo bloedverziekend heet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
quote:ik heb nog veel te leren |
|||||||||
|
Precies. Lauw bIoR!1 |
|||||||||
|
quote:BIAH! |
|||||||||
|
quote: Blijkbaar. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|||||||||
|
quote:Heiden leert 't je wel. Ambulance stand by houden. |
|||||||||
|
112 weekend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|||||||||
|
quote:hahaha |
|||||||||
|
laters, ik ben naar graspop |
|||||||||
|
quote: Bwahahahaha... |
|||||||||
|
zo, mn eerste metalfestival achter de rug...WAS ECHT SUPERLAUW!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door gollum op 27-06-2005 14:31] |
|||||||||
|
quote: Gast, hou die negerpraat voor je a.u.b. |
|||||||||
|
quote:stel je niet aan |
|||||||||
|
quote: Heeft dit te maken met het jaar 666? |
|||||||||
|
quote:nee |
|||||||||
|
quote: maar dit was weer een mooi excuus om een onzinnig aantal smiley's te gebruiken. |
|||||||||
|
quote:echt niet |
|||||||||
|
even kijken of ik ook hopeloos kan zijn Sm!L3y'S |
|||||||||
|
quote: Mwoah, valt mee, jij hebt minder spelfouten. Maar, jullie hebben wel "dezelfde" avatar |
|||||||||
|
quote: Lauw is toch een negatief begrip? Maar iig: Ga het Graspop-topic hiermee volblaten! Dit is een 'spiritueel' gesprek. |
|||||||||
|
quote: lauw betekent stoer, bij mij in de omgeving tenminste. ennuh, ja, ik heb het al bij graspop-topic gezet, ik weet eigenlijk niet waarom ik het ook hier gezet heb |
|||||||||
|
Ach... Hobby's kopen en/of een vriendin huren kan niet iedereen zich veroorloven [Dit bericht is gewijzigd door Moonfairy op 28-06-2005 9:54] † We will live each day in springtime... † |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: mijn sofinummer eindigt op 666 |
|||||||||
| Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
| Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |