|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
M'n broer had ooit bij het lokale chinese afhaalrestaurant klantnummer 666. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
En? Verging de wereld? |
|
Nope, alleen de sate was zeker zwaar kut ... |
|
Nee, alleen sambal was wel verdomde heet. [Dit bericht is gewijzigd door Sinnerella op 07-07-2005 14:51] "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: Je moet sambal leren eten. |
|
quote:WHAAAHAHAHAHA lololol |
|
(terug naar het topic gaande...) Het jaar 666.... Hoort dat niet thuis in de periode die bekend staat als de Donkere Middeleeuwen? (Tenminste in West-Europa) De onrustige periode na de volksverhuizing enzo? Er is zelfs een theorie die stelt dat die periode 'ontstond' door een komeetinslag en dat die inslag misschien zelfs (mede)verantwoordelijk was voor de opkomst van de Islam (maar dat is weer een ander verhaal, waar ik niet veel van weet). Van die theorie ook niet veel, maar dit is misschien wel interessant: www.morien-institute.org/darkages.html Eén ding is zeker: door die dark ages weten we nu dus niet erg veel over het jaar 666. Maar terug naar het getal 666. Ik las iets over numerologie en Nero en 666 op de eerste paar blz. Zou wel grappig zijn; Paulus krijgt een boze droom over Rome en denkt dat de wereld vergaat. Bijna 2000 jaar later staat de nachtmerrie nog steeds in één van 's werelds best verkochte boeken. Maar ik zat te denken.... volgens het verhaal was die Paulus toch een Romein? In dat geval heeft het getal 6 niets met 666 te maken. Laat staan dat een 9 een omgekeerde 6 zou zijn (die gast is echt gek). Romeinen schreven 666 als DCLXVI, oftewel de opeenvolgende 'Romeinse getallen'. (voor de leken onder ons: D=500 C=100 L=50 X=10 V=5 I=1) Zou zoiets zijn als dat ik voorspel dat het beest het getal 123456789 op zijn voorhoofd heeft staan. Of beter nog: 9876543210. "En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.Hier is wijsheid: wie verstand heeft berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens en zijn getal is zes honderd zes en zestig." (Openbaring 13:16-18) Ik moet ineens denken aan sofinummers, bankpasjes en AH-bonuskaarten ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
En telefoonnummers! |
|
carcasstrid |
|
quote: Vergezochte rotzooi. Zo'n beetje op iedere dag is er wel 'iets' fout of slechts. |
|
quote: brrr, freaky shit allemaal, daar moet je niet al te veel over gaan nadenken denk...die gast die dat allemaal heeft uitgezocht moet behoorlijk fucked up wezen volgens mij.Putin als de antichrist..ach, het zal me nog geeneens verbazen ook. Fuck the world and fuck you |
|
Misschien is het duizendjarig rijk van satan toen aangebroken - laten we hopen van niet.... André Hazes leeft!! |
|
Die eerste zin zegt het al hè: If one begins at August 1, 1914 Als, als, als... Als je op een andere datum begint klopt er niks meer van. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: De heerschappij, dat ben jij! |
|
In 666 b.c. werden de egyptenaren verslagen. Hieronder volgt een klein stukje: What Herodotus and the Greeks referred to as Ethiopia was, in fact, the kingdom of Kush. It was located up the Nile from Egypt. As the Egyptian empire grew in strength and wealth, it strove to expand its power over its neighbors. Egypt sent several military expeditions south along the Nile to try to conquer the black people of Kush. They failed and the Kushites, in turn, endeavored to extend their power over Egypt. In 751 B.C., Kush invaded Egypt and, shortly thereafter, conquered it. This occupation of Egypt lasted for over a hundred years, until both the Kushites and the Egyptians were defeated by an invading army from Assyria in 666 B.C. At that point, the Kushites returned to the safety of their homeland. |
|
Ik hoorde dat het hele getal 666 fout is.. 't zou 616 moeten zijn I am the 1%. |
|
quote: Zeg dat nou niet tegen al die goths. quote: Deze bedoelde je |
|
ach, ze hebben dat jaar gewoon overgeslagen uit angst voor één of andere apockalyps of zo... putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
quote: O. |
|
quote: Jup, net zoals jouw ouders jouw opvoeding overgeslagen hebben omdat ze bang waren dat je slimmer zou worden dan de huisdieren. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: BRILJANT! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Vraag me eigenlijk af waarom iedereen het altijd over 666 heeft terwijl 333 juist voor de verbeelding zou moeten spreken bij metallers. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |