|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/erebuskampen De laatste band is Erebus. Hiermee is het programma nu helemaal af. Meer info en flyer volgen binnenkort! |
|
De lege plek van Act Of State is inmiddels weer opgevuld door None Shall Pass, die ons wisten te overtuigen op de Metal Night van afgelopen zaterdag met hun energieke show! http://noneshallpass.nl/ http://www.myspace.com/nspmetal |
|
De flyer toegevoegd. We zoeken trouwens nog steeds wat vrijwilligers. Heb je zin om te helpen op- en afbouwen (vrijdag/zaterdag/zondag) of wil je liever op de dag zelf meehelpen met diverse taken, stuur bij interesse een mailtje naar: info[at]sodom-metal[punt]nl |
|
Oeh, mag ik slavendrijver spelen tijdens de op- en afbouw? :puppyeyes: |
|
|
|
quote: Wij hebben nog steeds belangstelling! Je hebt mijn adres! (alleen op dag zelf) see you at occultfest! |
|
Het Sodom Metal Promotieteam komt naar u toe ... No regrets and no remorse... |
|
Is er al iets van een tijdschema bekend? *schop* |
|
Jawel! Het tijdschema is (onder voorbehoud): 12:30 Terrein open 13:00 - Shamrock [30] 13:50 - Jötnar [30] 14:40 - None Shall Pass [30] 15:30 - Erebus [30] 16:20 - Hymir [45] 17:25 - Kowai [45] 18:30 - Chain Of Dogs [45] 19:35 - Visionary666 [45] 20:40 - Cirith Gorgor [60] 22:00 - Finsterforst [60] 00:00 Curfew (terrein leeg) [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 09-06-2011 19:43] |
|
Nog 2 weken te gaan! |
|
Nee hoor, nog 1 week. Jullie zijn vrijdag om 14:00 vast al wel begonnen? In dat geval kan ik na mijn tentamen gewoon direct door richting het noorden. |
|
*wacht nog op mail |
|
quote: Heb zelf mail gestuurd, mogen 's avonds helpen. see you at occultfest! |
|
Ach ik zie wel, anders als bezoeker aanwezig hoor. Slapen jullie daar in de buurt of gewoon weer naar huis? |
|
quote: Heb mail naar kimberleybond@gmail.com gestuurd, zij regelt de vrijwilligers volgens mij. Gaan wel weer naar huis terug ja, als het net zo koud is als vandaag geen zin om in tent te liggen brrr, bovendien volgende dag nog verjaardag. see you at occultfest! |
|
quote:Wij zijn dan die vrijdagmorgen om 9:00 uur al begonnen, dus we zien je wel verschijnen [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 18-06-2011 15:31] |
|
quote:Mail anders idd nog ff naar Kim. Zij coördineert de vrijwilligers meestal. Mail staat in de post van Winanda |
|
quote: Ghehe meestal ja? Je bent er niet zo zeker van? Ik zie nog wel of ik mail dan, niet zoveel zin om er zelf nog een keer achteraan te gaan mailen. [/lui] Oja, hopen op mooi weer! Pff zoals vandaag zou wel heel erg kloterig zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-06-2011 1:07] |
|
quote: Ja dit is wel super klote weer ja, vooruitzichten zijn nog niet zo best, hopen dat het wel beter wordt! see you at occultfest! |
|
Gewoon, omdat het kan: Geen Elexorien? Bruce Banner |
|
Dus ook geen confetti opruimen |
|
Het weer lijkt trouwens wel redelijk te worden zaterdag . see you at occultfest! |
|
Een keertje wat minder warm op de zondag zou ik ook geen probleem vinden trouwens |
|
quote: Helemaal mee eens. Dat maakt het opruimen een stuk aangenamer. Vorig jaar was het niet te doen, zowel de zaterdag als de zondag waren veel te heet. Ach... Zolang het maar droog blijft en niet al te koud... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |