|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Overmorgen dus...alvast succes met de opbouw, hoop dat jullie het een beetje droog houden! see you at occultfest! |
|
Da's al bijna! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat klopt, ik ben al begonnen met mijn tas in te pakken |
|
Ik denk dat het bij mij wat minder gewaardeerd wordt als ik maar 1 shirt meeneem voor het hele weekend |
|
quote: Dat groene? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-06-2011 19:49] Bruce Banner |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Hé! Kom je ook nog ff buurten? Je bent vast toch al bij Liza haar party? |
|
Negative, ik moet dit weekend werken. Bruce Banner |
|
Jammmer man |
|
Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we los! Hoewel er vanavond met Liza´s party vast wel weer van slapen te weinig terecht gaat komen. Maar je kunt uiteraard morgen op mijn komst rekenen Regeer! Ben er ruim voordat de eerste band begint |
|
Dit jaar voor het eerst geheel nuchter op Sodom Open Air aangezien ik s'nachts weer terug naar Zwolle rij, ben benieuwd |
|
quote:Is je geraden ook Je moet werken |
|
quote:Ach... we hebben toch geen cocktailbar. Maar hoezo rij je terug dan? Kon je niet ergens blijven slapen? Groningen of zo? Neem je trouwens je fiets ook weer mee? |
|
Zo morgen op tijd die kant op, moeten vanaf 17.00 aan de bak dus kunnen eerst zelf bandjes checken. Hoop echt dat het beetje droog blijft! see you at occultfest! |
|
quote: Juah wil mn fiets meenemen inderdaad alst kan \ Ja kon wel bij Japke blijven slapen hoor, maar ga terug want meneer MMayo blijft thuis |
|
quote: Vind het geen fietsweer vandaag! Zo maar eens die kant op, eerst kleine man naar oma en opa brengen @ Hoogeveen en dan richting Winschoten. see you at occultfest! |
|
Denk dat ik wat later kom. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoe ist weer in Winschoten? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Bier, Folk Metal & blote piemels op het podium! Ik vond het wel weer bijzonder goed geslaagd. Dank aan Regeer & organisatie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Laat ik het zo zeggen: ik was blij dat ik mijn poncho meegesleept had. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: SMS regen uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit/aan/uit naar 0900-WINSCHOTERKLOTEWEER Maar erg gezellig weer, heb mij goed vermaakt. Thnx Regeer en alle andere lieverds! |
|
Ondanks het k-weer was het inderdaad erg gezellig . Verder heb ik van de bands door mijn 'zombie-modus' weinig meegekregen. No regrets and no remorse... |
|
quote:Op ieder willekeurig moment van de dag was de voorspelling dat het over een half uur droog zou worden. Maar op zondag scheen de zon wel |
|
Ik vond het mooi dat de mensen ondanks de regen toch voornamelijk vooraan bij het podium bleven staan en qua geluid, spelniveau (op die laatste Duitse band na) vond ik het allemaal erg tof. Visionary 666, Hymir en None Shall Pass waren erg goed bezig en Cirith Gorgor deed zijn ding ook netjes. Zelfs die gothicband was op een paar moeizame uithalen van de (knappe) zangeres best goed te doen. Extra thanks aan alle diehards die dus ondanks de regen gewoon kwamen en er stond ook nog een leuk stuk in Dagblad van het Noorden zag ik |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |