IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Roos Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-09-2002 13:33 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat zijn naast de standaard anti-roos shampoos andere middelen om roos in je haar te verwijderen.

Graag serieuze reacties!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 22-09-2002 13:34 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

serieus: bier in je haar.


luuuuuuv is in the air.........


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-09-2002 13:35 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Brylcream ( ik hoop dat ik het goed schrijf) is te koop bij de drogist.

De blauwe pot is een anti-roos haargel, het is wel vettig.
Mijn vader heeft ook zo'n last van roos en bij hem helpt het!

Suc6


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-09-2002 13:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geeeeeeeeeeeeeen anti roos shampoo gebruiken iig, dan wordt het alleen maar erger (heb ik al vaak gehoord)

het beste is volgens mij heel milde schampoo gebruiken (herball essence en ghull)


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-09-2002 13:43 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Roos onstaat doordat de hoofdhuid geïriteerd is (schilfertjes).
Shampoo verwijderd vettigheid uit je haar en hoofdhuid, waardoor je nog meer last van roos kan krijgen. Je huid wordt dus droger.

Probeer daarom idd een milde shampoo of koop een specifiek middel waar je de roos mee behandeld. (Geen shampoo)


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-09-2002 13:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Antiroos shampoo is ook super slecht voor je haar (wordt er dunner van) en sommige mensen krijgen ook een geirriteerde hoofdhuid ervan.

Witte T-shirts dragen en NOOIT onder blacklight gaan staan had je uiteraard al bedacht zeker heh .

Nuttige tip: ga eens naar de kapper en vraag daar ernaar.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-09-2002 13:43 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Je hier niet dagelijks wassen. Hooguit 3x per week.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-09-2002 13:47 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 13:34 schreef mansongirl het volgende:
serieus: bier in je haar.


Euhm... nou dat werkt dus NIET!


Ik, Wil Schuurman


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-09-2002 13:47 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Er staat al veel nuttigs bij, bedankt!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-09-2002 13:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

als je je haar was, goed uitspoelen. anders krijg je welleens ophopingen van shampoorestjes en dan lijkt et net of je mega roos heb


My madness, my sadness


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 22-09-2002 13:50 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

wat ik gebruik is klitwortel of iets in die zin. t helpt heel goed voor je hoofdhuid, t kalmeert en t maakt je haar een beetje vettig, hierdoor verdwijnt die eindeloze jeuk en uiteindelijk ook deschilfers, bij mij heeft t ook gewerkt. Je hebt bijvoorbeeld van Guhl hoofdhuid verzorgingslotion , tarwekiem olie. Dit is een zeer goed middel om roos en jeuk te behandelen. Ik zelf gebruik een product van Laboratoire Garnier, ik ben de naam alleen even kwijt.

Succes!


Kankerlul


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-09-2002 13:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik krijg btw een geirriteerde hoofhuid van garnier, die fructise shampoo heb ik meteen weggegooid, deed gewoon pijn.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 22-09-2002 13:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

yeps, shampoo's niet gebruiken, kan ik namelijk ook niet tegen ghoullie, maar dat haarwater (zo heet t ) werkt wel bij mij..



Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 22-09-2002 13:56 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

maar iedere huid is natuurlijk verschillend dus je kunt het beste denk ik deskundig advies vragen, dan weet je het tenminste zeker


Kankerlul


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 22-09-2002 17:44 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 13:34 schreef mansongirl het volgende:
serieus: bier in je haar.


Je moet het niet in je haren duwen he


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 22-09-2002 17:45 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 22 september 2002 13:33 schreef Sjaan het volgende:
Wat zijn naast de standaard anti-roos shampoos andere middelen om roos in je haar te verwijderen.

Graag serieuze reacties!
afscheren



Lost soul
some say the end is near....
Usericon van Lost soul
Posted 27-09-2002 20:44 by Lost soul Wijzig reactieProfiel van Lost soulQuote dit bericht

geen idee, kheb al heel lang roos en ik heb echt van alles geprobeerd: anti-roos shampoo, milde shampoo, middeltjes van de dokter waar je eeuwen mee bezig bent en zelfs homeopathie, maar het heeft allemaal niet gewerkt


Love is a curse


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-09-2002 20:46 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 13:33 schreef Sjaan het volgende:
Wat zijn naast de standaard anti-roos shampoos andere middelen om roos in je haar te verwijderen.

Graag serieuze reacties!


Ik had ook roos, totdat ik "sanex behandel shampoo" kocht! dat spul haalt het in 1 keer weg!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-09-2002 20:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 20:46 schreef Heosphoros het volgende:
Ik had ook roos, totdat ik "sanex behandel shampoo" kocht! dat spul haalt het in 1 keer weg!


wtf, en het BLIJFT weg dan?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-09-2002 20:48 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 20:46 schreef TNightmare het volgende:
wtf, en het BLIJFT weg dan?


Ja, zolang je het maar om de week (of waneer je in bad\douch gaat) doet.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-09-2002 20:50 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 20:48 schreef Heosphoros het volgende:
Ja, zolang je het maar om de week (of waneer je in baddouch gaat) doet.
quote:
Op 27 september 2002 20:46 schreef Heosphoros het volgende:
Ik had ook roos, totdat ik "sanex behandel shampoo" kocht! dat spul haalt het in 1 keer weg!
Het gaat in 1x weg als je het maar regelmatig gebruikt?



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-09-2002 20:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ja, na de 1ste keer is al je roos al weg.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 27-09-2002 21:08 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 13:33 schreef Sjaan het volgende:
Wat zijn naast de standaard anti-roos shampoos andere middelen om roos in je haar te verwijderen.

Graag serieuze reacties!


Je hoofdhuid goed insmeren met olijfolie en ermee gaan
en de volgende morgen goed uitwassen


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-09-2002 21:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb nog nooit roos gehad, maar mijn moeder wel en die gebuikte altijd sanex anti roos shampoo. Die is heel zacht en niet zo heftige shit als al die andere chemische goedjes. Ik heb mijn haar er ook al vaak gewoon mee gewassen en niets aan de hand.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-09-2002 21:26 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De enige goede manier die ik ken is je haar wassen met babyshampoo... daar gaat roos ook vrij snel van weg.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-09-2002 22:42 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Er is nu al op 100 manier uitgelegt hoe je ervanaf komt.. kan deze topic nu dicht...

(dat wou ik altijd al zeggen!)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen