|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Arkona! :D Black seeds of bunny! |
|
Finntroll, Turisas en Arkona doe ik het wel voor. Alestorm weet ik nu wel een keer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De tour zal van september t/m oktober lopen. 15 April worden de tourdata bekend gemaakt. A "special guest" will also take part in the trek, to be revealed at a later date. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 31-03-2011 9:06] |
|
Hm, Finntroll, Turisas en Trollfest! |
|
Best leuk, dit. |
|
=) |
|
Verre van origineel (nouja, misschien Trollfest dan), maar toch altijd wel leuk. |
|
Ik ga. Finntroll, Turisas en Arkona I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
quote: Arkona. Dat mens probeert te grunten terwijl ze gewoon klinkt als een doorsnee rijtjeshuisteef met doorgerookte longen |
|
1 show sowieso in noorden des lands. |
|
quote: Zeg dan gewoon dat er 1 show in Romein zal zijn... xD |
|
Dat weet je niet hé.... |
|
Godver, wát een verrassing deze namen Maar goed, Finntroll... dus de kans bestaat dat ik zowaar nog eens ga. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat zal allemaal wel, die muziek klinkt naar meer. Clean kan ze best zingen. En ze ziet er niet eens uit als een dansende trol [Dit bericht is gewijzigd door MetalMitch1992 op 31-03-2011 19:31] I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
quote: Kortom, jij zou d'r doen? |
|
Ik wel Black seeds of bunny! |
|
Lijkt me leuk! \m/ |
|
quote: Denk niet dat mijn wederhelft dat zo tof zou vinden. I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
+ WINTERSUN! 2011-10-09 NL - Tilburg O13 + Wintersun & 1 more band |
|
Tering wat een zootje bij elkaar zeg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Goh, wat een verassende line-up weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: [/ignore] [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 18-04-2011 12:42] Black seeds of bunny! |
|
quote: Owja wacht, meningen zijn verboden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: [/ignore] is ook [/mening]... Black seeds of bunny! |
|
2011-10-10 NL - Leeuwarden Poppodium Wel op een maandag... maar even zien dus nog. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |