|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hebben ze Jim Morrison weer opgegraven? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Één van de redenen waarom ik liever naar de Duitse gigs ga. Lopen nog steeds wel veel kinders rond, maar over het algemeen is het publiek er toch wel wat ouder en relaxter. |
|
Was een leuk feestje gisteren, heb me niet echt gestoord aan die kinders (boeiend ook). Stond het meeste toch op de trappen en balkon, dus daar was het minder. Beste bands: Alestorm, Turisas en toch ook wel weer Finntroll al hadden ze die covers beter achterwege kunnen laten. |
|
quote: Ja helemaal mee eens. |
|
Covers? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja, Finntroll speelde een Metallica-cover. |
|
En ik Oberhausen ook Insects van Oingo Boingo ) |
|
Ja, in Tilburg ook. Zelfde setlist |
|
Leeuwarden gisteren was ook geslaagd. Skalmjöld (zoiets..) was goed aan te horen, Trollfest was lachen, Arkona: Alestorm nooit wat aan gevonden en gisteren ook weer niet, Turisas veel beter dan verwacht eigenlijk en Finntroll weer lekker als altijd. Kleine tip: toegang voortaan graag als je 18 of ouder bent, keristus wat een speeltuin weer. spelfout weggehaald... |
|
Ik vond het gister in Leeuwarden lekker druk, je kon je nog wel bewegen. en er waren inderdaad wat kinderen met zwarte roetvegen over hun gezicht. Wel vreemd dat ik geen enkele drinkhoorn heb gezien. Arkona kende ik niet, maar het was best wel aardig. Tenminste niet van dat hyperactieve blije spul. Alestorm en Turisas was weinig aan, Finntroll aan de andere kant was mooi. Edit: oke, Arkona is wel hyperactief en blij hoor ik net. Herinner mij nu pas dat ze dit nummer ook hebben gespeeld. Maar gister was het best mooi, dat dan weer wel. http://www.youtube.com/watch?v=xDrKpYn-8u8&NR=1 [Dit bericht is gewijzigd door Ate op 11-10-2011 12:26] |
|
quote: Dan had je er aardig in je eentje voor gestaan, vrees ik. |
|
Achja... dat kan je ook van tevoren weten met dit soort tour-packages... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |