|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die mening ben/was ik ook aangedaan, maar nu mensen zonder account na de eerste luisterbeurt alleen nog een 30s sample kunnen beluisteren vind ik het wel mooi geweest. |
|
quote:Hhmmzz, dat is wel zware, rectale, butseks, ja. Is dat bij iedere band en sinds wanneer dan? Volgens mij heb ik vorige week nog gewoon integrale nummers beluisterd op MySpace of iig de week daarvoor. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Eerder deze week was dat opeens het geval maar inmiddels lijkt het niet meer zo te zijn. |
|
Ik zie ook dat jij het over na de eerste luisterbeurt hebt. Ik check een Myspace altijd maar eens. Als ik het leuk vind koop ik het. Zo niet dan beluister ik het niet meer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Heb jij nooit gehad dat je een band pas na meerdere keren draaien(luisteren) bent gaan waarderen? |
|
quote:Jawel, maar dan was er altijd al een reden om de release toch al gekocht te hebben. Als ik een MySpace beluisterd heb, die niet boeiend genoeg vond, maar later spookt de desbetreffende band toch weer door m'n hoofd, dan zit er iets in waarvan ik niet verwacht dat het via MySpace gaat overkomen, oftewel een reden het album te kopen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Net nog eens geprobeerd. Ik kon 3 volledige nummers luisteren, daarna krijg je een schermpje dat zegt dat je moet inloggen om meer te horen. Vervolgens krijg je alleen nog maar fragmenten van 30 seconden |
|
Tja, zulk soort problemen heb ik dusch zelden. Met drie gehele nummers weet ik het meestal wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Fijn voor jou Maar waarom zou je de luisteraar in vredesnaam beperkingen opleggen? Je zou denken, in de huidige situatie zou Myspace juist méér service aan band en luisteraar moeten geven, in plaats daarvan maken ze je het alleen maar lastiger. Wie denkt nu werkelijk dat ze op deze manier die miljoenen gebruikers terug gaan krijgen? |
|
Dat beperkte luisteren geldt trouwens voor heel Myspace. Als je van de ene band het maximaal toegestane nummers hebt gehoord, dan is het niet zo dat je bij een andere band weer overnieuw kan beginnen. Zwaar ruk. |
|
myspace heeft op deze manier haar eigen graf gegraven, ik gebruikte het de laatste paar jaar toch vooral voor band updates, maar die kun je denk ik ook via facebook krijgen, heb me daar nog niet echt in verdiept. vond het altijd wel handig, met 1 klik alle interessante nieuwtjes van je favoriete bands Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ik begrijp ook wat je bedoelt. Je gaat er dus vanuit dat de mensen op MySpace niet lui zijn en alles googlen als een band ineens is verdwenen. (Er haken dan al snel mensen af...) Ik bedoel meer dat je als je eerst een paar jaar 'vrienden' hebt verzameld op MySpace, je niet ineens radicaal zou moeten stoppen: uit het oog (of oor ) is al snel uit het hart. Je hoeft er verder niets meer mee te doen (behalve een kleine ingreep om duidelijk naar de nieuwe site te verwijzen): laten staan kost geen moeite of geld, weghalen kost je wel luisteraars. Intussen verschijnen er nieuwe platforms en sterven oude uit. (Bestaat MP3.com nog??) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Dat is het leven, zal altijd zo blijven. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
http://webwereld.nl/nieuws/106909/myspace-lijkt-onverkoopbaar.html: quote: |
|
http://computerworld.nl/article/12801/5-krimpende-sociale-netwerken.html MySpace stond in 2008 nog op plek 4 in de lijst van meest populaire websites, maar is inmiddels afgezakt naar een stek rond plek 70. Voor de komst van Facebook was MySpace verreweg het meest populaire sociale netwerk, maar tegenwoordig verliest het al bijna drie jaar veel terrein. Volgens critici faalde de site in het bouwen van een gemeenschap, konden gebruikers de opvallende advertenties op de site niet waarderen en was de focus op entertaiment te groot. Resultaat is dat MySpace keer op keer verwoedde pogingen doet om zichzelf te herpositioneren; tot op heden zonder succes. Nadat de site in januari al 500 medewerkers moest ontslaan, is de verwachting dat binnenkort nog veel meer banen gaan verdwijnen. In 2010 leed de site een operationeel verlies van 156 miljoen dollar. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik krijg nog dagelijks myspace vriendverzoeken dus ik hou het nog wel even draaiende! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
MySpace heeft sinds kort een nieuwe muziekspeler. Het is er niet beter op geworden. |
|
lekker fukking nutteloos is dat zeg... een popup met een spelert... die zou dan toch gewoon door moeten spelen als je ergens op klikt wat een klotezooi |
|
Ik heb met nog één project een MySpace pagina. Daar hebben we gelukkig ons huidige label aan te danken, maar ik kom er nog zelden en zit te overwegen om de pagina te strippen of verwijderen. Anderzijds, ik heb geen last van het bestaan ervan, dus eigenlijk is het verwijderen overbodige moeite. Nieuwe profielen zal ik in elk geval nooit meer aanmaken. |
|
quote: Het is er ook aardig langzamer op geworden, maar toch zie ik het voordeel wel. Nu kan ik dat tabblad van die band wegklikken, of een link op die pagina aanklikken zonder dat de muziek opeens stopt. En nu kan je tot op zekere hoogte een soort eigen playlist maken. Jammer dat het zo traag is. Maar echt iets doen met mijn eigen profiel, neuh. Ik heb geen facebook, en hyves is ook bijna niet meer actief. http://www.suicidemachine.org/ |
|
quote: sterk staaltje niet snappen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Niet zeuren mensen. Stoppen met myspace en overstappen naar Bandcamp of reverbnation. Werkt allebei goed samen met social media zoals feestboek en twitter en je kan downloads op de allerhoogste kwaliteit bieden. Voor producers raad ik Soundcloud aan. |
|
soundkloot is leuk want je kan ergens midden in een nummer een comment achter laten, leuke feature. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |