![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Same here. Ik zal vanwege mijn Amsterdamse accent maar mijn mond houden in t Ov. Gelukkig is de Feijenoord vs Ajax idioterie onder t metalpubliek meestal niet relevant. ![]() |
|
Riviers of Nihil!! En die Aegonnar of hoe je t ook zegt band met die vette gitarist. Ik ga gelijk kaarten bestellen wat een show. ![]() |
|
quote: Je komt zelf net kijken ![]() ![]() ![]() |
|
![]() "Boeren, Burgers, Buutenluu, bu-j 't leaven nog niet muu? Luuster noar een goejen raad, loop met een glimlach en niet met een spandoek oaver stroat umda-w toch allemoal vrolijk lachend noar de bliksem goat." ![]() |
|
Wie komen er naar Dordt? Ik ben er iig ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Enne, ben er vermoedelijk ook bij in Dordrecht. ![]() ![]() |
|
Leuk! ![]() |
|
Vanavond eens kijken waar ik het ticket kan bemachtigen. IJs, weder en werk dienende zal ik er dan ook wel zijn. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Nou, dat valt nog niet mee. Wat een bloemetjessite houdt die tent er op na zeg. En dan mag ik ook nog een boel persoonsgegevens achterlaten, daar ben ik niet heel erg van gecharmeerd. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Ik had er geen moeite mee? Ging klik klik klaar ![]() |
|
ticketzcheap.ru, 245 EUR toch? ![]() |
|
Ondanks dat de bassist van een tape komt, toch een vermakelijke opname: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Hoe dichter bij Dordt... quote: Geweest dus? Had helemaal gemist dat er sprake van kon zijn, want Archspire dus geen interesse, maar toch jammer door m'n eerdere semi-belofte ![]() Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
|
Het is 25 november dit jaar ![]() |
|
Oh! Een nieuwe concertcyclus dus? Mooi, een nieuwe kans om dit te missen ![]() Quis moderabat ipsos moderatores? ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |