IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kaira, metal uit Wit-Rusland Volgende pagina
solitude within
Usericon van solitude within
Posted 07-04-2011 20:22 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

KAIRA is een band uit wit-Rusland die in hun eigen land reeds een
uitstekende naam hebben opgebouwd.
Sinds 2005 hebben ze 5 cd's op hun naam staan waarvan de laatste twee
in het Engels zijn.
Aangezien ze richting europa willen komen hebben ze hiertoe besloten.
De band rond de sexy zangeres KAIRA en toetsenist Anna Scarlet zullen in oktober/november
ons land aan gaan doen om iedereen kennis te laten maken hun.
De band is te boeken via www.ram-agency.nl

www.kairamusic.com
http://www.myspace.com/kairarussianband

[Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 07-04-2011 20:29]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 20:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

"De band rond de sexy zangeres KAIRA en toetsenist Anna Scarlet zullen in oktober/november
Ze zijn te boeken via www.ram-agency.nl"

Gunstig, hoeveel voor beide dames?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

solitude within
Posted 07-04-2011 20:32 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 7 april 2011 20:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"De band rond de sexy zangeres KAIRA en toetsenist Anna Scarlet zullen in oktober/november

Tegen een deurdeal te boeken
gunstig lijkt me toch

ondertussen eerste bericht maar veranderd want anders zal het vast niet over de muziek gaan.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2011 21:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 20:32 schreef solitude within het volgende:
ondertussen eerste bericht maar veranderd want anders zal het vast niet over de muziek gaan.

Dat gaat het nu nog steeds niet..

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2011 21:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Band gaat ook helemaal niet om de muziek, 'lekker' wijf op podium gezet en dan moet het wel scoren .. nein helaas.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-04-2011 21:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 21:18 schreef Jenje het volgende:
Band gaat ook helemaal niet om de muziek, 'lekker' wijf op podium gezet en dan moet het wel scoren .. nein helaas.

De überlelijke foto deed al het ergste vermoeden ja.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-04-2011 21:27 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Die ene gast is gewoon aan het discuswerpen.

Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2011 21:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ook al aan de Russische bands? Goed bezig, Anton. Misschien kun je ook een omschrijving van het genre/de muziek in de openingspost zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 07-04-2011 21:35]

solitude within
Posted 07-04-2011 21:58 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 7 april 2011 21:30 schreef Silence het volgende:
Ook al aan de Russische bands? Goed bezig, Anton. Misschien kun je ook een omschrijving van het genre/de muziek in de openingspost zetten.

Hun stijl varieert nogal.
Zo is hun cd uit 2010 veelal gothic en industrial invloeden te vinden.
Terwijl hun nieuwe cd die in april uit gaat komen ook
veel core invloeden gaat hebben.

Daarom een link geplaatst naar hun site waardoor men zelf kan oordelen.

[Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 07-04-2011 22:01]

Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2011 22:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ok, prima. Ik was bang dat je zo potentiële luisteraars misloopt. Maar 't is helder zo.

solitude within
Posted 07-04-2011 22:06 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

Ben pas sinds kort met hun aan de gang want hun gedrevenheid spreekt mij wel aan.

Daarbij als je ook hun cd´s met hierbij behorende lay out bekijkt leggen ze ook de lat hoog wat betreft uitstraling.

Ik ben dus voor hun bezig met een europese kennismakings tour.
Wil deze band ook nog voorleggen voor de MFT maar daar krijg je nog details over.

Silence
Usericon van Silence
Posted 07-04-2011 22:07 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ok, ik ben benieuwd. Zullen de jongens blij mee zijn.

SlowlyWeRot
Grind My Bitch Up
Usericon van SlowlyWeRot
Posted 08-04-2011 0:29 by SlowlyWeRot Wijzig reactieProfiel van SlowlyWeRotQuote dit bericht

Die Kaira mag er zijn..benieuwd of de muziek ook zo sexy is.

ROTT AND ROLL

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-04-2011 0:35 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja dit gaat inslaan als een bom.

You have time. You are doing fine.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-04-2011 0:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Klinkt ook echt héél kut, trouwens.

You have time. You are doing fine.

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 08-04-2011 7:42 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 0:35 schreef intothevoid het volgende:

Sex Metal, een goedkoop Yamaha trek - orgel...ja, een dikke +1.

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

rotor
Usericon van rotor
Posted 08-04-2011 7:50 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-04-2011 8:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo'n band neemt men toch niet serieus???

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 9:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Tsja, eerst stond het er nog wel zo alsof er wat serieus genomen kon worden...
quote:
Op 7 april 2011 20:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Hub de Gallier
Posted 08-04-2011 9:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kort lontje? hahaha

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 9:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kort lontje, wat? Ik ben het met je eens hoor

Maar eerst stond het er dus zo alsof er wat serieus genomen kon worden...

Hub de Gallier
Posted 08-04-2011 9:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het lijkt mij dat de openingspost vrij serieus is

Maarre, als organisator zijnde is hij al veel geld kwijt alleen maar voor visa en aangezien het ook nog Wit-Rusland is word dat al helemaal geen makkelijke kluif. Daarnaast neemt volgens mij bijna niemand die band serieus dus dit is al vanaf het begin een project gedoemd te mislukken

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 10:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 9:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het lijkt mij dat de openingspost vrij serieus is

Laat maar, het komt niet over blijkbaar
quote:
Op 8 april 2011 9:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Maarre, als organisator zijnde is hij al veel geld kwijt alleen maar voor visa en aangezien het ook nog Wit-Rusland is word dat al helemaal geen makkelijke kluif. Daarnaast neemt volgens mij bijna niemand die band serieus dus dit is al vanaf het begin een project gedoemd te mislukken

Is een uitgaand visum voor Wit-Rusland zo duur, ja? Ingaand viel me wel mee. Kan me in ieder geval wel voorstellen dat kloterig geregel voor die lui is.

Band is gewoon niet zo goed, lekker daar laten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-04-2011 10:05]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 12:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 0:35 schreef intothevoid het volgende:

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 12:56 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 10:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Laat maar, het komt niet over blijkbaar

Dat komt vooral omdat het niet echt grappig is. Probeer het anders eens met die Arathron lutser.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 13:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 12:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat komt vooral omdat het niet echt grappig is. Probeer het anders eens met die Arathron lutser.

Och, ik moest er wel om glimlachen. Maar als het niet overkomt is het niet grappig, nee

En wat ik met hem doen dan? Ik was er niet op uit om iemand van het forum te dissen

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com