IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kaira, metal uit Wit-Rusland Vorige pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 13:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 13:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Och, ik moest er wel om glimlachen. Maar als het niet overkomt is het niet grappig, nee

En wat ik met hem doen dan? Ik was er niet op uit om iemand van het forum te dissen

Nee, ik bedoel, misschien dat hij het wel grappig vindt.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-04-2011 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 13:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, ik bedoel, misschien dat hij het wel grappig vindt.

Nah, ik denk dat hij het ook niet snapt hoor

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 13:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 13:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nah, ik denk dat hij het ook niet snapt hoor

Lullo, het was geen kwestie van snappen, het was een kwestie van appreciëren.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 13:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 13:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Lullo, het was geen kwestie van snappen, het was een kwestie van appreciëren.

Victory!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 13:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 13:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Werd het toch nog grappig! Nou ja, voor mij dan

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 13:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 13:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Werd het toch nog grappig! Nou ja, voor mij dan
Hehe, OWW heeft toch gewonnen, in zijn eigen wereldje dan....

Boeiender

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-04-2011 14:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Nee hoor, Assie heeft dit subtiel tot een voor hem bevredigend einde gebracht. Wellicht kun je er een voorbeeld aan nemen.

rotor
Usericon van rotor
Posted 08-04-2011 14:06 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Op de een of andere manier blijf ik dit topic checken; iets wat ik met andere bands zelden heb.

solitude within
Usericon van solitude within
Posted 08-04-2011 14:29 by solitude within Wijzig reactieProfiel van solitude withinQuote dit berichthttp://www.metalfronttwente.nl

quote:
Op 8 april 2011 9:57 schreef Hub de Gallier het volgende:

Maarre, als organisator zijnde is hij al veel geld kwijt alleen maar voor visa en aangezien het ook nog Wit-Rusland is word dat al helemaal geen makkelijke kluif. Daarnaast neemt volgens mij bijna niemand die band serieus dus dit is al vanaf het begin een project gedoemd te mislukken

Het is een band die zekers potentie heeft en heb ze ook gezegd dat het leuk is dat ze een mooie kont heeft maar dat zo de nadruk er op te leggen er voor zorgt dat het niet serieus genomen gaat worden in West europa.

De band heeft wel een grote aanhang in Wit-Rusland en omstreken en verwacht dat ze echt leuke dingen gaan doen. Ze zijn nu bezig met een nieuwe cd en wat ik daar van heb gehoord klinkt goed. Zodra daar nummers van te beluisteren zijn zal ik het ook zeker melden hier

Aangezien de band zeer gedreven is hier te spelen zal het voor de booker geen groot risico geven financieel gezien wat visa ed betreft.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 15:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 14:29 schreef solitude within het volgende:
Het is een band die zekers potentie heeft en heb ze ook gezegd dat het leuk is dat ze een mooie kont heeft maar dat zo de nadruk er op te leggen er voor zorgt dat het niet serieus genomen gaat worden in West europa.

Och, dat valt denk ik wel mee. Valt zat geld te verdienen op deze manier, zelfs stukken meer dan als je hyperserieus muziek aan het maken bent en verder in een nonnenpakje loopt.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 15:07 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 april 2011 15:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Och, dat valt denk ik wel mee. Valt zat geld te verdienen op deze manier, zelfs stukken meer dan als je hyperserieus muziek aan het maken bent en verder in een nonnenpakje loopt.

Neemt niet weg dat het dus zoals SW aangeeft naar alle waarschijnlijkheid niet serieus genomen gaat worden als band.

Boeiender

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 08-04-2011 15:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 15:07 schreef MR. N het volgende:
Neemt niet weg dat het dus zoals SW aangeeft naar alle waarschijnlijkheid niet serieus genomen gaat worden als band.

Klopt. Door veel mensen niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat veel metalheads het allemaal wel prima vinden en iets als dit (treurig genoeg) toch serieus nemen. Als de muziek een beetje OK is, je de zaakjes voor elkaar hebt en er een beetje gimmick is kun je zomaar op handen gedragen worden. Arch Enemy, Amon Amarth, enz

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 08-04-2011 15:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

-------> .

Boeiender

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com