|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nah, ik denk dat hij het ook niet snapt hoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Lullo, het was geen kwestie van snappen, het was een kwestie van appreciëren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Victory! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Werd het toch nog grappig! Nou ja, voor mij dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Hehe, OWW heeft toch gewonnen, in zijn eigen wereldje dan.... Boeiender |
|
Nee hoor, Assie heeft dit subtiel tot een voor hem bevredigend einde gebracht. Wellicht kun je er een voorbeeld aan nemen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op de een of andere manier blijf ik dit topic checken; iets wat ik met andere bands zelden heb. |
|
quote: Het is een band die zekers potentie heeft en heb ze ook gezegd dat het leuk is dat ze een mooie kont heeft maar dat zo de nadruk er op te leggen er voor zorgt dat het niet serieus genomen gaat worden in West europa. De band heeft wel een grote aanhang in Wit-Rusland en omstreken en verwacht dat ze echt leuke dingen gaan doen. Ze zijn nu bezig met een nieuwe cd en wat ik daar van heb gehoord klinkt goed. Zodra daar nummers van te beluisteren zijn zal ik het ook zeker melden hier Aangezien de band zeer gedreven is hier te spelen zal het voor de booker geen groot risico geven financieel gezien wat visa ed betreft. |
|
quote: Och, dat valt denk ik wel mee. Valt zat geld te verdienen op deze manier, zelfs stukken meer dan als je hyperserieus muziek aan het maken bent en verder in een nonnenpakje loopt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Neemt niet weg dat het dus zoals SW aangeeft naar alle waarschijnlijkheid niet serieus genomen gaat worden als band. Boeiender |
|
quote: Klopt. Door veel mensen niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat veel metalheads het allemaal wel prima vinden en iets als dit (treurig genoeg) toch serieus nemen. Als de muziek een beetje OK is, je de zaakjes voor elkaar hebt en er een beetje gimmick is kun je zomaar op handen gedragen worden. Arch Enemy, Amon Amarth, enz Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
-------> . Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |