|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
YES! Kosten €25,- You have time. You are doing fine. |
|
Ik ga op zn minst proberen om erbij te zijn...Roadburn 2007 was toch wel erg vet. |
|
Vorige keer in Haarlem helaas moeten missen dus ga zeker proberen erbij te zijn dit keer. |
|
Hihi, ben de 26ste al terug van vakantie. Dus aanwezig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jazeker! |
|
Ze spelen 15 juli ook op Dour zie ik. |
|
Heenheenheen! |
|
OkéOkéOké! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
nounounou |
|
Nee niet nou. Daar heb je toch niks aan. |
|
StrakStrakStrakS |
|
HOLY SHIT SIKED! |
|
quote: +1 =) |
|
Wat vet is dit! Patronaat in 2009 was geniaal. |
|
Ik vrees afwezig. Slayer ook al even daarvoor, en ook in die maand naar Florence... |
|
+ UFOMAMMUT You have time. You are doing fine. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hoe vet! Neem aan dat AmenRa hier dan niet bij is (die zijn op enkele andere data van de toer er wel bij)? |
|
Ufomammut, gruwelijk. En nee denk het niet want die hadden vorige maand hun enige NL show van het jaar in Venlo gespeeld... |
|
kaartje binnen the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
quote: WOW! |
|
Tickets in de pocket, wordt vast weer een snoeiharde avond. Veel mensen zeggen dat Neurosis vroega veel beta was, en dat zal ook best wel. Maar voor mij is het toch echt wel een hoogtepunt om ze weer live te zien. +Uffomammut idd, helemaal nice! |
|
quote: Ondanks dat ze vroeger inderdaad beter waren zijn ze nog altijd beter dan alle hedendaagse bands bij elkaar |
|
Voor de mensen die het willen weten, hier de setlist van gister in Parijs: http://www.setlist.fm/setlist/neurosis/2011/la-machine-du-moulin-rouge-paris-france-63d0b26f.html |
|
Nieuw nummer, die negende? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |