|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, hier wil ik wel bij zijn, de line-up wordt maar beter en beter! |
|
Extreem vet festival, jammer genoeg niet aanwezig. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Staat veel goede shizzle tussen lijkt me echt wel vet, weet alleen nog niet wat mn vrienden doen. (wil ook wel zonder ze maar wel leuker met.) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-04-2011 14:16] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
zeker zeker, vorig jaar was mijn eerste keer. Drugs in overvloed ook. Ik hoop stiekem op autechre of merzbow. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hier ben ik normaal gezien bij. Vette line-up. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Sowieso! |
|
Ik ben er weer bij as always! |
|
Trek dit ook best wel goed! |
|
quote: Beter ga je met ons mee, voor de maximale hoeveelheid Brams! |
|
quote: Maximaal == 2! BAM! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
BAM! |
|
quote: dat is een klassieker. hint IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Beter wel!!@##$ Maar kutkutkut ik zit dan net met mn chick in Polen, ook leuk maar had graag beide gehad ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ah, jammer man! |
|
jammer man. Ik voel deze party nu al. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tijdschema staat online! Heb al even mijn planning vastgelegd. :') |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
beter zet ik autechre op mijn telefoon voorde vage en of verloren momenten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ben daarbij! Hoe zit het met: 1) controleren drugs (en dan met name wiet), ik ken de Belgische regels hieromtrent niet zo goed 2) Blik op camping mag niet volgens site. Moeten we nu aan plastic flessen bier of zelfs wijn? 3) hoe is de campingshop of supermarkt in de buurt? Beetje te betalen bier, beetje te doen met zoveel man? 4) kun je ergens de tour kijken Thanks! |
|
1) Zo lang je niet met drie volle zakken wiet toekomt, zullen ze het niet controleren of er geen probleem van maken. Denk ik. 2) Blik mag niet? Vreemd, dat is de eerste keer dat ik daar iets van hoor... Normaal gezien mag men 24x33cl meenemen per persoon. 3) Geen idee. 4) Ja, thuis. Niet op Dour dus. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
vorig jaar was alles geen probleem. misschien dat er nu een debiel tussen zit die graag crack wil verkopen ofzo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Om de vijf minuten kreeg ik toch van steeds een andere persoon de aanbieding om wat speed te kopen I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Net terug thuis . Dit was men 1ste keer dat ik naar dour ben geweest en zal zeker niet de laatste keer zijn . Er komen inderdaad om de vijf minuten mensen vragen om pillen enzo of vragen als je er wil kopen . Veel goeie optredens gezien donderdag - Drums are for parades : goed geluid maar mocht luider staan - Channel zero : had ze op graspop gemist dus leuk om hier te zien - Kyuss lives : heel goed optreden , leuke sfeer - cypress hill : dit was echt vet . De sfeer zat er heel goed in Na optreden al naar de tent omdat ik te scheef was vrijdag - eerst een beetje rondgehangen bij dance hall - ice cube : vond dat dit wat later op de dag mocht spelen maar was goed te doen - Madbal : niet zo mijn grene , maar live zeker in orde - Neurosis : eindelijk heb ik ze eens gezien . 1n van de hoogtepunten voor mij - Antrax : was weer een groot feest - radium : zalig eens lekker door gaan zaterdag van alles gezien maar zou nie weten welke groepen of djs het waren aj moe kakken moej kakken |
|
Flying Lotus was goed! Shout out naar Schaep. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ice Cube & Public Enemy waren de shit. Heen reis weet ik niets meer van. Hier een sfeer impressie: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |