|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Leuk festival, kan me alleen ook vrij weinig herinneren buiten Agnostic Front, Anthrax, Klaxons, Boris, Doctor P en deze baas met z'n pannenlapje [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 19-07-2011 20:11] |
|
jammer ben dat ik je niet gespot heb. savond op open stukken was het een soort night of the living dead. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zeg dat wel Zeker als diezelfde zombies door de modder moesten ploeteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Converge, Pelican, Torche, Maybeshewill, Terror, Length of Time, Funeral For A Friend en Skindred WOOOOOW. Converge, Pelican, Torche, Maybeshewill, Terror en Length Of Time Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hahaha Was in 2012 niet anders. Hopelijk in 2013 eindelijk een keer goed weer |
|
Ja al een aantal leuke namen bekend voor dit jaar. Dit is tot nu toe bekend: The Smashing Pumpkins Amon Tobin presents Two Fingers Funeral for a Friend Wax Tailor Skream Converge Skindred Pelican Maybeshewill Terror IAM Gramatik Torche Oddisee Andy C Drumsound & Simon "Bassline" Smith Youssoupha Nu:Logic (Nuone & Logistics) Tha Trickaz Length Of Time Als het goed is weer voor de zevende keer op rij dit jaar aanwezig. Top festival |
|
Komt nog een naam of 200 bij trouwens. |
|
The Smashing Pumpkins eens terug zien lijkt me wel nice. Verder erg blij met Pelican, Maybeshewill en Skindred. Ooit moet ik toch eens naar Dour, misschien dat het er dit jaar eens van komt. |
|
Erg aan te raden. Erg chil, groot terrein. Enkele memorabele optredens gezien, waarbij het reuïnieconcert van Faith No More er toch met kop en schouders boven uitsteekt. En nadien een paar meter verder nog even lekker kunnen dansen op heerlijke techno.... Enkel de camping lijkt minder aan te raden te zijn. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik denk dat Tomahawk ook wel komt |
|
Waarom lijkt de camping je minder aan te raden zijn? En wat zijn alternatieven hiervoor die betaalbaar zijn? |
|
Ik heb er maar 1 keer op gecampeert, en dat was eigenlijk best ok, wel redelijk ver van het terrein. Hoe dichter naar het terrein, hoe minder plek tussen de tenten, en met toiletten die dan nog eens overstromen en zo...enfin, waarschijnlijk is dat een euvel op zowat elke festivalcamping. Het is maar wat je er van verwacht. Ik ben ondertussen te oud om dat allemaal te kunnen verdragen The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dour is beestig kut omdat het duidelijk niet mee evolueert met de andere festivals. Slechte toiletten (na een tijd onderschijt je de wc-bril niet meer van de stront), als het gaat regenen ligt de gehele camping blank. Dat is op andere festivals ook het geval, maar op Dour dan weer een stukje erger. Maar ik ga er wel ieder jaar heen Altijd een prachtige line-up en het is ook fantastisch om in de ene tent de palen af te breken op een hardcore-band, een uurtje later met je armen te gaan zwaaien op de muziek van een of andere rapper en 's nachts te gaan raven of chillen met wat electronica. En zombies spotten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Je hebt gelijk, Dour post er net een foto van. |
|
Yes!! Donderdag 18 juli. Reden genoeg om te gaan. Mike Patton is ondertussen bijna vaste gast in Dour. Goed zo! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik vind het een zeer nette line-up dit jaar en ik ga de oversteek naar het festival eens wagen. De line-up is compleet en de podiumindeling is alvast te bekijken (nog geen tijdschema): http://www.dourfestival.be/lineup/perstage/ Donderdag wil ik zien: Wu-Tang Clan, Trentemoller, Gesaffelstein, BadBadNotGood, Riff Raff, Modeselektor Vrijdag: Hatebreed, The Vaccines, Sub Focus, Amon Tobin, Four Tet, The Black Heart Rebellion, Maybeshewill, Skindred, Pelican, Torche, Amenra, Converge (godverdomme episch dat podium) Zaterdag: Suuns, Pendulum, Pleasurekraft, Flying Lotus, Brutality Will Prevail, Beed From Within, Length Of Time, Comeback Kid, Anti-Flag Zondag: The Smashing Pumpkins, And So I Watch You From Afar, Kate Nash, Funeral For A Friend, Burning Time, Dagoba, Biohazard Als dat niet climaxen is dan weet ik het niet meer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wederom present |
|
haha ja Ben, Dour is het meest smerige festival waar ik ooit geweest ben. wel mooie vrouw ontmoet toen. Maar dat duurde niet lang. <3 [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 07-05-2013 16:06] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
en ja, zombies IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
en de mooie nikes van scheap zijn ook voor de tent weggejat snachts wie gaat er nou 2e hands schoenen jatten WTF [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 07-05-2013 16:10] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ik maar ik was het niet signature |
|
quote: Been there I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |