|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
bij Dimmu Borgir interessant |
|
lolz signature |
|
Wait whuuut? |
|
1 april. |
|
er gaat een gerucht op het internet, blabbermouth zegt er (nog) niets over |
|
Metal Underground wel. Met statement van Portnoy en Shagrath! Apart nieuws wel! |
|
even zijn overtuiging achterwege laten? Net als Ralph Santolla bij Deicide hoe rijm je dat? signature |
|
:') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
:'') signature |
|
:') http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
trouwens zijn verjaardag vandaag signature |
|
Gefeliciteerd! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
dank je signature |
|
quote: Nee. |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ik weet het, dat was het punt [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-04-2011 12:50] signature |
|
Gelukkig, nu ben ik weer trots op je. |
|
was je dat dan even niet meer? signature |
|
Misschien... |
|
Portnoy moet ook eten. Dat is het verhaal. Plus dat ie niet vies is van wat underground metal. Hij mocht een keer vroeger zo'n metalprogramma op MTV presenteren. Of misschien wat het nog Super Channel. Anyway... toen ging hij One Rode To Asa Bay van Bathory draaien. Die eindeloze clip met vikingschepen, antieke films en 6 seconden band in beeld. Geniaal. |
|
quote: Plus dat het een 1-april-grap was, ouwe goedpratert Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ooit z'n "bescheiden" huis gezien? |
|
Maar hij heeft echt die clip gedraaid. En 1 april-grappen mogen alleen op 1 april. Dus dat ie bij Dimmu drumt is ook waar. |
|
Dat is waar. Hopen dat niemand de ZM-1-april-grap van vorig jaar post weer oprakelt dan... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben benieuwd naar zijn corpsepaint dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |