|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik wil het gewoon niet weten. |
|
quote:En niet goed lezen. Zie dit: quote:Terwijl als je doorklikt het toch wel duidelijk is dat het 1 april is. Staat ook duidelijk op Portnoy's twitter. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 26-04-2011 22:29] |
|
quote: Ik dach dat Dekker wel redelijk op de hoogte was van alle metal gerelateerde nieuwtjes..........zit ie weer te stoken dan, zit er weer een nieuwe TMDC cd aan te komen dan, zit ie weer ......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Doorklikken is niet mijn sterkste kant. Alle eerdere posts in een topic lezen al evenmin. Ik hoorde het verhaal vorige week al eens. En zondag ook weer. Dat is dan wel weer een geslaagde grap. Dus Portnoy heeft een groot huis? Dat doet ie goed. |
|
Op zijn drum DVD geeft hij een "rondleiding" door zijn drumkamers, zijn muziekkamers etc. Allemaal in de kelder van zijn huis welke ook best wel groot is.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wow, vet. Kan best mee doen aan de MTV Cribs dan. :-) Moet ik eens gaan bekijken die beelden. Drumkamers, muziekkamers.. dat klinkt al beter dan dat ie het aan dope, drank en wijven uitgeeft. Ik vind in MTV Cribs altijd grappig hoe die rappers tijdens de rondleiding voor het eerst in hun eigen keuken lijken te staan. En dat er alleen maar voorverpakte troep in de koelkast ligt. |
|
quote:En allemaal hun Scarface-dvd laten zien in hun kitsch-paleis, heerlijk www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: En dat ze allemaal Ferrari's en Hummers huren om te doen of die van hun zelf zijn hehehehehehe Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Auto's zijn sowieso nooit eigendom, want op afbetaling gekocht. Da's normaal in Amerika. Contact afrekenen houden ze niet van. Dat levert te weinig op. En als je niet betaalt, dan komt de repo man. Weg Hummer. |
|
Repo man Dikke heers serie is dat Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
De film is cool. Niet die van vorig jaar, maar deze http://www.imdb.com/title/tt0087995/ # "Repo Man Theme Song" Written and Performed by Iggy Pop # "Coup D'Etat" Performed by The Circle Jerks Courtesy of LAX Records # "Institutionalized" Performed by Suicidal Tendencies Courtesy of Frontier Records # "TV Party" Performed by Black Flag Courtesy of Unicorn Records # "El Clavo y la Cruz" Performed by The Plugz Courtesy of Fatima Records # "Happy Animals" Performed by Big Race # "See See Rider" Performed by Louis Armstrong # "Rhumboogie" Performed by The Andrews Sisters (as The Andrew Sisters) Courtesy of MCA Records # "Lite's Theme" Performed by The Juicy Bananas # "Pablo Picasso" Performed by Burning Sensations Produced by Tim McGovern # "Secret Agent Man" Performed by The Plugz # "I Just Want To Satisfy" Performed by The Juicy Bananas # "Flor de Mal" Performed by The Plugz # "Bad Man" Performed by The Juicy Bananas # "When the Shit Hits the Fan" Performed by The Circle Jerks # "Milk Cow Blues" Performed by Almost Famous Figures # "Let's Have a War" Performed by Fear |
|
Dekker kreeg het bericht door op de Blackberry tijdens de BBQ bij Krisiunizer en heeft het verder niet gecheckt. Sjoerd blijft zitten waar hij zit dus ik had niet de behoefte de gangen van Portnoy na te gaan. Daarnaast vind ik de bijna afgestorven arm van Jeff Hanneman interessanter. Als die nieuwe TMDC cd al ooit komt zal dat pas eind volgend jaar zijn. |
|
Die Sjoert hahahahahaha Maar maakt niet uit hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |