|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 21 Mei heeft A New Dawn hun releaseparty van het album 'Seven Faces of Truth' Ik vond de trailer online.. http://www.youtube.com/watch?v=qTnyzvxfyYA&feature=channel_video_title Ik ben heel benieuwd met deze nieuwe bezetting. Volgens mij is het in de buurt van Rotterdam. Wie gaat er heen? Dana. |
|
Raj, raj, heen??? |
|
*springt* http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*proest* |
|
|
|
Is dan wel de slechtste poppenspeelster ooit. Boeiender |
|
Flyer ziet er mooi uit |
|
Nee. Boeiender |
|
quote: Wat is er mis mee dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik vind hem erg lelijk. En de foto die er op staat is een slechte fotosjop. Boeiender |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik ben er bij ben erg benieuwd the con of man is a ridiculous one. |
|
quote: gelukkig is het heel makkelijk om kritiek te hebben maar gaat het niet om de muziek? the con of man is a ridiculous one. |
|
quote: Oh, daar begin ik maar niet over.... Boeiender |
|
Ah waren toch goed op occultfest? |
|
quote: Boeiender |
|
Naja, ik geloof dat nu ik deze trailer gehoord heb dat de muziek enorm veranderd is en dat het de moeite waard is om te gaan kijken. Afgaan op één indruk is nooit zo'n goed idee.. Zo werd ik een keer enorm teleurgesteld bij Sonata (in paradiso), terwijl het de keer daarop geweldig was. |
|
Laat mij raden.... jij zit in de band? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
errr... ? |
|
quote: Je weet niet of je wel of niet in de band zit? Boeiender |
|
Jawel. en nee. omg. hahaha |
|
quote: Verstandig! quote: Inderdaad, wat een wereldband. |
|
Wel geil pakkie had ze aan |
|
quote: Nee? Jij zit wel in de die band, toch? Of ben je er ondertussen uit? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wat mij opvalt is dat het met name typografisch niet helemaal klopt. Cooper is best een lollig lettertje, maar voor een genre als dit is het niet bepaald bruikbaar. Als de Beach Boys spelen zou ik 'm gebruiken, bijvoorbeeld. De tekst 'A new Dawn' is in Verdana gezet en daar word ik droevig van. Qua beeldbewerking kan het echt beter, ook qua kleurcorrectie. Ik wil wel zeggen dat ik het wel leuk vind te zien dat er enigszins conceptueel tewerk is gegaan. Er zit meer effort in dan een foto in de levels aan gort trekken en in zwart wit te zetten, zoals menig BM flyer. De muziek is niet mijn ding. Ja hoor... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |