IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : CD Release party A New Dawn Vorige pagina | Volgende pagina
Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 27-04-2011 12:52 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

quote:
Op 27 april 2011 10:13 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Wat mij opvalt is dat het met name typografisch niet helemaal klopt. Cooper is best een lollig lettertje, maar voor een genre als dit is het niet bepaald bruikbaar. Als de Beach Boys spelen zou ik 'm gebruiken, bijvoorbeeld. De tekst 'A new Dawn' is in Verdana gezet en daar word ik droevig van.

Qua beeldbewerking kan het echt beter, ook qua kleurcorrectie.

Ik wil wel zeggen dat ik het wel leuk vind te zien dat er enigszins conceptueel tewerk is gegaan. Er zit meer effort in dan een foto in de levels aan gort trekken en in zwart wit te zetten, zoals menig BM flyer.

De muziek is niet mijn ding.

Mooie post. Heel (onderbouwd) verhaal over waarom de flyer niet werkt zo, en oh ja, de muziek is niet mijn ding.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-04-2011 13:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 10:13 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Ik wil wel zeggen dat ik het wel leuk vind te zien dat er enigszins conceptueel tewerk is gegaan. Er zit meer effort in dan een foto in de levels aan gort trekken en in zwart wit te zetten, zoals menig BM flyer.

Sowieso zijn ze wel aardig bezig met hun concept in de vorm van de trailer, electronic press kit et cetera.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-04-2011 14:10 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

De muziek hoeft ook niet mijn ding te zijn om een mening te hebben over hun flyer. Ik heb wel vaker artwork gemaakt voor bands waar ik muzikaal niet zoveel mee kan.Maar ik kon het idd niet laten om het even te vermelden.

Bands die shit 'professioneel' aanpakken, in de zin van 'niet-gaan-zitten-wachten-tot-het-komt', veel effort steken in hun eigen promo maken meer kans, m.i.

Ja hoor...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2011 14:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 13:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Sowieso zijn ze wel aardig bezig met hun concept in de vorm van de trailer, electronic press kit et cetera.
Altijd mooi, bands die meer tijd besteden aan de zaken rondom de muziek ipv de muziek.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-04-2011 14:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 14:30 schreef Jenje het volgende:
Altijd mooi, bands die meer tijd besteden aan de zaken rondom de muziek ipv de muziek.

Nou, de muziek is niet mijn ding maar ook dat hebben ze aardig voor elkaar.

Live@Occultfest weet ik niets van Maar nieuwe livefilmpjes lijken wel OK.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-04-2011 14:32]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2011 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij heeft het pakje gezien ..

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 27-04-2011 14:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, dat hoeft voor mij ook niet zo. Maar dat hoort een beetje bij dit soort muziek, geloof ik

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 27-04-2011 14:54 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:

This is Zodiac speaking...

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-04-2011 15:20 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:

Tijd besteden aan zaken rondom de muziek is op zich niets mis mee. Beetje bühne-aankleding is nooit weg, het oog wil immers ook wat. Maar het moet inderdaad niet belangrijker zijn dan de muziek zelf.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Jolly Roger 666
Posted 27-04-2011 15:30 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 15:20 schreef Ralph het volgende:
Tijd besteden aan zaken rondom de muziek is op zich niets mis mee. Beetje bühne-aankleding is nooit weg, het oog wil immers ook wat. Maar het moet inderdaad niet belangrijker zijn dan de muziek zelf.

Idd, de muziek is een kwestie van smaak. Net als een blikje cola. Het kan heel erg mooi er uit zien, maar je kan ook heel goed niet van cola houden. Toch heb je de indruk dat Coca Cola een serieus merk is.

Any way.. Pakje? Zo'n latex Goth-rollade?

Ja hoor...

Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 28-04-2011 8:55 by Dana Raven Wijzig reactieProfiel van Dana RavenQuote dit bericht

Nou heb ik zin in Cola.

Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 28-04-2011 14:30 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Laat die Goth-rollade maar zitten.

This is Zodiac speaking...

Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 28-04-2011 16:08 by Dana Raven Wijzig reactieProfiel van Dana RavenQuote dit bericht

Goth?

Rollade.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2011 16:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 15:30 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Idd, de muziek is een kwestie van smaak. Net als een blikje cola. Het kan heel erg mooi er uit zien, maar je kan ook heel goed niet van cola houden. Toch heb je de indruk dat Coca Cola een serieus merk is.

Any way.. Pakje? Zo'n latex Goth-rollade?
Even normaal doen tegen Aaargh.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Jolly Roger 666
Posted 28-04-2011 16:25 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Oh ja.

Ja hoor...

Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 29-04-2011 16:05 by Dana Raven Wijzig reactieProfiel van Dana RavenQuote dit bericht

Mensen die meegaan?

Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 22-05-2011 15:01 by Dana Raven Wijzig reactieProfiel van Dana RavenQuote dit bericht

OMG. Jullie hebben wat gemist.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 22-05-2011 15:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 15:01 schreef Dana Raven het volgende:
OMG. Jullie hebben wat gemist.

Da's mooi

Maar jij zit in de die band, toch? Of ben je er ondertussen uit?

Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 22-05-2011 15:06 by Dana Raven Wijzig reactieProfiel van Dana RavenQuote dit bericht

Uh? nee ik zit niet in de band.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 22-05-2011 15:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 15:06 schreef Dana Raven het volgende:
Uh? nee ik zit niet in de band.

Nee? Volgens mij wel

Anders gebruikt een van de zangeressen van A New Dawn de naam Dana Raven ergens anders, en dat lijkt me sterk, eerlijk gezegd Zij/jij, dus: http://www.youtube.com/watch?v=GpSlnadu8vg Echt mooi gezongen, trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2011 15:15]

Dana Raven
Usericon van Dana Raven
Posted 22-05-2011 15:21 by Dana Raven Wijzig reactieProfiel van Dana RavenQuote dit bericht

nu snap ik er niets meer van.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 22-05-2011 15:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehe, dat geloof ik niet. Zou iets te toevallig zijn allemaal als ik geen gelijk had. Veel plezier verder

En voor de zangeres van deze band, wie dat ook is: je zingt prima, zoek een andere band en misschien wel een ander genre.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2011 15:39]

Alysia_ANewDawn
Usericon van Alysia_ANewDawn
Posted 22-05-2011 15:32 by Alysia_ANewDawn Wijzig reactieProfiel van Alysia_ANewDawnQuote dit berichthttp://www.anewdawnband.nl

Alysia_ANewDawn
Usericon van Alysia_ANewDawn
Posted 22-05-2011 15:34 by Alysia_ANewDawn Wijzig reactieProfiel van Alysia_ANewDawnQuote dit berichthttp://www.anewdawnband.nl

Het was een waar feestje gisteravond.
Voor de eerste 100 kopers van het album was er een DVD van de akoestische set bij radio TNT. Volle zaal, goeie sfeer. Capsloc heeft een schitterend podium. Zeker voor herhaling vatbaar.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-05-2011 15:39 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 15:34 schreef Alysia_ANewDawn het volgende:
Het was een waar feestje gisteravond.
Voor de eerste 100 kopers van het album was er een DVD van de akoestische set bij radio TNT. Volle zaal, goeie sfeer. Capsloc heeft een schitterend podium. Zeker voor herhaling vatbaar.

Kun je mij ff uitleggen wat eclectische metal is ik kan daar echt niets bij bedenken.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com