|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sowieso zijn ze wel aardig bezig met hun concept in de vorm van de trailer, electronic press kit et cetera. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
De muziek hoeft ook niet mijn ding te zijn om een mening te hebben over hun flyer. Ik heb wel vaker artwork gemaakt voor bands waar ik muzikaal niet zoveel mee kan.Maar ik kon het idd niet laten om het even te vermelden. Bands die shit 'professioneel' aanpakken, in de zin van 'niet-gaan-zitten-wachten-tot-het-komt', veel effort steken in hun eigen promo maken meer kans, m.i. Ja hoor... |
|
quote:Altijd mooi, bands die meer tijd besteden aan de zaken rondom de muziek ipv de muziek. |
|
quote: Nou, de muziek is niet mijn ding maar ook dat hebben ze aardig voor elkaar. Live@Occultfest weet ik niets van Maar nieuwe livefilmpjes lijken wel OK. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-04-2011 14:32] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hij heeft het pakje gezien .. |
|
Ja, dat hoeft voor mij ook niet zo. Maar dat hoort een beetje bij dit soort muziek, geloof ik Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: This is Zodiac speaking... |
|
quote: Tijd besteden aan zaken rondom de muziek is op zich niets mis mee. Beetje bühne-aankleding is nooit weg, het oog wil immers ook wat. Maar het moet inderdaad niet belangrijker zijn dan de muziek zelf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Idd, de muziek is een kwestie van smaak. Net als een blikje cola. Het kan heel erg mooi er uit zien, maar je kan ook heel goed niet van cola houden. Toch heb je de indruk dat Coca Cola een serieus merk is. Any way.. Pakje? Zo'n latex Goth-rollade? Ja hoor... |
|
Nou heb ik zin in Cola. |
|
Laat die Goth-rollade maar zitten. This is Zodiac speaking... |
|
Goth? Rollade. |
|
quote:Even normaal doen tegen Aaargh. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh ja. Ja hoor... |
|
Mensen die meegaan? |
|
OMG. Jullie hebben wat gemist. |
|
quote: Da's mooi Maar jij zit in de die band, toch? Of ben je er ondertussen uit? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Uh? nee ik zit niet in de band. |
|
quote: Nee? Volgens mij wel Anders gebruikt een van de zangeressen van A New Dawn de naam Dana Raven ergens anders, en dat lijkt me sterk, eerlijk gezegd Zij/jij, dus: http://www.youtube.com/watch?v=GpSlnadu8vg Echt mooi gezongen, trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2011 15:15] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
nu snap ik er niets meer van. |
|
Hehe, dat geloof ik niet. Zou iets te toevallig zijn allemaal als ik geen gelijk had. Veel plezier verder En voor de zangeres van deze band, wie dat ook is: je zingt prima, zoek een andere band en misschien wel een ander genre. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2011 15:39] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Het was een waar feestje gisteravond. Voor de eerste 100 kopers van het album was er een DVD van de akoestische set bij radio TNT. Volle zaal, goeie sfeer. Capsloc heeft een schitterend podium. Zeker voor herhaling vatbaar. |
|
quote: Kun je mij ff uitleggen wat eclectische metal is ik kan daar echt niets bij bedenken. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |