|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: kan ik enkel aanraden Lateralus zou ik zeggen, maar elk album heeft wel iets het is natuurlijk wel een band die veel waarde verliest wanneer je er afzonderlijke nummers van gaat luisteren |
|
quote:Ik meen me inderdaad te herinneren dat het allemaal concept-spul is. Ik zet het op de lijst met te checken spul! |
|
Het is progressieve rock, dat trek jij vast wel. |
|
quote:Toen ik 17 was niet. |
|
Eén van de allerfijnste blackmetal platen allertijden. |
|
quote:Ik wel. Arctic Monkeys - Fake tales of San Francisco So get off the bandwagon, and put down the handbook Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah. [x4] Get off the bandwagon and put down the handbook Singalong. |
|
Shining - Through Corridors of Opression Wat een meesterlijke bewerking blijft dat toch van het orgineel van Chopin. Hulde! |
|
Ondanks alle tekortkomingen blijf ik een zwak hiervoor hebben. |
|
Summoning - Kôr Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik heb die tweede. Eerste nooit veel geluisterd eigenlijk. |
|
quote:Dit is de tweede geloof ik. De derde is Sidereal Journey geloof ik. De eerste weet ik niet geloof ik. |
|
quote:Ik zat verkeerd. De eerste ken k ook helemaal niet. Zit in die jij nu luisterd ook een verhaal net als in Sidereal Journey? |
|
quote:Worlds and Worlds is geloof ik wel een conceptalbum, maar ik heb nooit de moeite het concept er uit te halen. Ik vind het vooral lekker klinken. Ondanks alle tekortkomingen. |
|
Trouwens wel grappig, in het boekje van deze CD verontschuldigt de dude achter dit project zich voor het eerste album. Ik denk dat we die dus helemaal niet willen horen. |
|
Hij is nogal bescheiden. In een interview naar aanleiding van Sidereal Journey verontschuldigde hij zich voor zijn poging tot het schrijven van een SF-verhaal. |
|
Satyricon - With Ravenous Hunger Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Dat was de lulkoek in het boekje van Worlds and Worlds ook ja. NP: Rond dezelfde tijd aangeschaft, en om de één of andere reden wil ik ze ook altijd na elkaar draaien. Beide zware heerschalbums. |
|
Liturgy - Immortal life |
|
quote:Je haakt af hè? Te folk zeker? |
|
Geen mening, ik ken 1 nummer denk ik, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker. Is dus niet blijven hangen, zegt genoeg. |
|
DOWNLOADEN! |
|
signature |
|
quote:Is dat manneke pis op de cover? |
|
Volgens mij is het Alice zonder huid. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |