![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: kan ik enkel aanraden ![]() Lateralus zou ik zeggen, maar elk album heeft wel iets het is natuurlijk wel een band die veel waarde verliest wanneer je er afzonderlijke nummers van gaat luisteren ![]() |
|
quote:Ik meen me inderdaad te herinneren dat het allemaal concept-spul is. Ik zet het op de lijst met te checken spul! ![]() ![]() |
|
Het is progressieve rock, dat trek jij vast wel. ![]() |
|
quote:Toen ik 17 was niet. ![]() ![]() |
|
![]() Eén van de allerfijnste blackmetal platen allertijden. ![]() ![]() |
|
quote:Ik wel. ![]() Arctic Monkeys - Fake tales of San Francisco So get off the bandwagon, and put down the handbook Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah. [x4] Get off the bandwagon and put down the handbook Singalong. ![]() ![]() |
|
Shining - Through Corridors of Opression Wat een meesterlijke bewerking blijft dat toch van het orgineel van Chopin. Hulde! ![]() |
|
![]() Ondanks alle tekortkomingen blijf ik een zwak hiervoor hebben. ![]() |
|
Summoning - Kôr Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik heb die tweede. ![]() ![]() |
|
quote:Dit is de tweede geloof ik. De derde is Sidereal Journey geloof ik. De eerste weet ik niet geloof ik. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Worlds and Worlds is geloof ik wel een conceptalbum, maar ik heb nooit de moeite het concept er uit te halen. Ik vind het vooral lekker klinken. Ondanks alle tekortkomingen. ![]() ![]() |
|
Trouwens wel grappig, in het boekje van deze CD verontschuldigt de dude achter dit project zich voor het eerste album. Ik denk dat we die dus helemaal niet willen horen. ![]() ![]() |
|
Hij is nogal bescheiden. In een interview naar aanleiding van Sidereal Journey verontschuldigde hij zich voor zijn poging tot het schrijven van een SF-verhaal. ![]() ![]() |
|
Satyricon - With Ravenous Hunger ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Dat was de lulkoek in het boekje van Worlds and Worlds ook ja. ![]() NP: ![]() Rond dezelfde tijd aangeschaft, en om de één of andere reden wil ik ze ook altijd na elkaar draaien. Beide zware heerschalbums. ![]() ![]() |
|
Liturgy - Immortal life ![]() |
|
quote:Je haakt af hè? Te folk zeker? ![]() ![]() |
|
Geen mening, ik ken 1 nummer denk ik, maar zelfs dat weet ik niet meer zeker. Is dus niet blijven hangen, zegt genoeg. ![]() ![]() |
|
DOWNLOADEN! ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote:Is dat manneke pis op de cover? ![]() |
|
Volgens mij is het Alice zonder huid. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |