|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bas heeft smaak. Ik luisterde vroeger heel erg veel naar deze: Ja hoor... |
|
Lekker he? Ik luisterde vroeger wel wat meer Acid dan tegenwoordig. Nu is het vooral een beetje laffe techno, electro en dat soort spul. Maar die heftige rotte Acid house van vroeger beukt het wel heel hard omver. Ja hoor... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Yep, vooral die irritante geluiden doen het hem. Lekker decadent sfeertje was dat toen ook met die illegale houseparties op het industrieterrein en toestanden in de Overkant enzo. Heb zelf zelden iets gebruikt, was toen eigenlijk ook al te braaf. Soms wel spijt van, ik had een paar hele lekkere wijven onder de speed te grazen kunnen nemen. Maar goed, met veel te veel drank, hasj en eindeloos dansen kom je vaak ook een eind. Sommige jungle en drum & bass blijft ook lekker. Gebruik ik weleens om lekker te drummen, beetje proberen strak met zo'n cd'tje mee te doen. Daar word je groovy van! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bling bling! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
You have time. You are doing fine. |
|
=) |
|
Hollenthon - Of Splendid Worlds Faustian Spirit of the Earth |
|
Absu - Absu Bijna afgelopen geloof ik. |
|
It Dockumer lokaeltsje - It Dockumer totaeltsje Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yn e tjuustere nacht, goa maar wieter piemelsjen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die Apokalyptischen Reite - All you need is Love Blijft leuk |
|
Carach Angren - Haunting Echoes From The Seventeenth Century |
|
Artic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Septicflesh - The Great Mass BL'AST - It's In My Blood [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-04-2011 23:13] |
|
co-operation not competition! |
|
quote: Leer youtubefilmpjes goed plaatsen of ga naar bed. Boeiender |
|
nee, in afwachting van camera. s.o.d. nieuwe lp: L.y.t.f.g.p.o.g.n.b. [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 28-04-2011 23:35] co-operation not competition! |
|
quote: Haha, je weet iig wel welke lp je op je volgende verjaardag krijgt. Boeiender |
|
ben morgen jarig! co-operation not competition! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |