|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Geenzins, dat was Hell - Human Remains 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ondanks dat het, getuige de mensen in dit topic die er op geilen, blijkbaar een enorm trendy hipster bandje is vind ik het ook leuk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tampon zit weer overdwars? :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ah, daar heeft iemand meteen al een passende schoen aangetrokken, zie ik. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hmm, ik had een leukere reply verwacht. Jammer. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Probeer hetzelfde verhaal eens bij je moeder, misschien levert dat meer succes op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Die zit! En nu je tampon vervangen, "knaap". Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Beide niet genuekt geloof ik. Subrosa, ik vind het eerste nummer van de nieuwste CD wel tof, daarna verlies ik de aandacht. =[ Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
"Knaap" nog wel. Getuige het niveau van de inhoud van jouw posts kun je volgens mij niet ouder zijn dan een jaar of 18, 19. Althans dat hoop ik toch? Derhalve is "knaap" ietwat misplaatst. Gelukkig vind ik het niet erg hoor "knul". Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heren, heren Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
quote: Dat blijkt. :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Neuken! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
VIKWIN! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Je moeder in pikant ondergoed, zakdoekseiner! Je doet het erom! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Maar goed, ik heb me vandaag niet geschoren dus ik kan deze plaat weer even luisterbeurt geven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Houthakkershemd aan? Fixed gear op slot? Retro-montuurtje bij de hand? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
OVD op schoot. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
OT in dit topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou, vooruit dan maar. Clip van SubRosa live. Ik vind het tenenkrommend - hoop dat ze op Roadburn a.s. beter uit de verf komen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Wow, da's niet best nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pff, dat is wel héél vals.. :-/ Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
op cd toch net zo? signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |