|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het wel wat hebben, maar dat ligt aan mij. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op cd trek ik het nog wel, maar dit kan echt niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wishful thinking van een aantal van de SubRosa fanboys hier. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Neeeeeeeeeeeeeeeuhhhh, dit is een stúk valser. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Titel nieuwe album: More Constant Than the Gods. Moi! |
|
toi? signature |
|
Meer Subrosa! |
|
Artwork van het komende album: |
|
Geen Live at Roadburn? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Was't maar zo'n feest. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: wat niet is, kan nog komen. Ze staan tenslotte op Profound Lore Zal mooi eetmoment zijn, voor mij. als SubRosa speelt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Gedwongen opname, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Subrosa gaat een euro tour doen. Waarschijnlijk met Eight Bells. Aldus management (drummer Witch Mountain) [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 19-07-2013 15:22] |
|
quote: *Fapfapfap* Zal ik wel weer in de auto moeten stappen, maar dat boeit niet. Mooi de Toyota vol KPR stampen en clownen maar! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
JA! GODVERDOMME JA! JA! JA! |
|
|
|
Prima track, hoor Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
WAT EEN BAND! Zo verslavend recensie: http://addergebroed.wordpress.com/2013/12/27/subrosa-more-constant-than-the-gods/ [Dit bericht is gewijzigd door Jokke op 27-12-2013 21:32] Horns up! |
|
More Constant Than The Gods is een heel mooie plaat. Loodzwaar, maar tegelijkertijd ontzettend melancholisch en gevoelig. De vioolpartijen zijn echt prachtig. No Safe Harbor moet zowat een van de mooiste niet-metalnummers zijn die ik heb gehoord in een vrij lange tijd, en dat op een doomplaat! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-01-2014 17:22] |
|
Deze te laat voor de jaarlijst ontdekt, anders stond deze zeker in mijn top 10. Wat een overheerlijk album! De afgelopen weken zo'n 15 keer zitten luisteren en zwaar onder de indruk van. Een van de komende weken toch maar eens vorig werk ook opzoeken van SubRosa. |
|
Horns up! |
|
Nieuwe track: Wound of the Warden |
|
mijn levenstempo ligt te hoog voor deze quatsch signature |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |